Wedding day🖤

545 41 40
                                    

נקודת מבט לואי:

לא האמנתי שהיום הזה הגיע , החתונה , שכל כך חיכינו לה.
היום אנחנו הולכים להינשא אחד לשני , לאהבת חיי.
הבן אדם גרם לי להתאהב בו , באישיות שלו , בלב שלו , בעיניים שלו , ובכל חלק בגופו.
אם הייתי יכול לשאול את לואי שמלפני 3 שנים אם הוא היה חושב שזה מה שיקרה בעתיד שלו , הוא לא היה מאמין.
השכרנו חדרים במלון למשפחה , וכמובן שגם ליאם , זאין , נייל , ג'סי , ואדל הצטרפו אלינו.
נייל הגיע עם בת הזוג החדשה שלו , היא די חמודה למען האמת.
וליאם וזאין התחילו להתחבר הרבה יותר אחד לשני.
ליבי פעם מכל ההתרגשות , בעוד כמה שעות הכל קורה , אני עומד להינשא לו.
הסתכלתי מבעד לחלון , שהיה מכוסה בוילונות ארוכים , הזזתי אותם והסתכלתי לעבר החוף , הסתכלתי על האנשים שעשו את העיצוב של כל החתונה , על קיר הפרחים המעוצב , על השולחנות , והעיצוב שלהם , זה כל כך יפה.
השעה הייתה די מוקדמת , והיינו כולנו חייבים לקום מוקדם , בעיקר אני והארי.
אן , אמו של הארי עבדה איתנו כל החודש על ריקוד הסלואו שלנו.
למען האמת הייתי די עקום וגרוע בזה , ג'מה ואחיותיי צחקו עליי כל הזמן , אבל זה לא הפריע לי , אהבתי אותם כל כך , וזאת הייתה אחת מהחוויות שלנו , אחרי הכל אנחנו עכשיו משפחה.
התלבשתי וירדתי לעבר הלובי של המלון , היה שם חדר למטה שהיה רק שלנו , לכל ההתארגנות.
היינו חייבים לעשות חזרה אחרונה לריקוד הסלואו שלנו.
הארי ואן חיכו לי , כשראיתי אותו מרחוק ליבי פעם חזק כל כך , הוא היה כל כך יפה , הוא היה נראה כמו מלאך.
רצתי אליו ונשקתי לשפתיו , כשהוא אחז באגני וליטף את שיערי שהיה מבולגן.
"התגעגעתי"
"גם אני האז"
"אין לנו זמן!!!! קדימה , בואו נתחיל" אן אמרה בצעקה ואחר כך צחקה מאיתנו.
החזקתי ביד אחת את מותניו של הארי וקירבתי אותו אליי , היד השנייה הונחה על גבו.
התחלנו לרקוד לצלילי המוזיקה , בחרנו בשיר thinking out loud של אד שירן , כל כך אהבנו אותו , הוא היה הזמר האהוב עלינו.
הארי והוא היו מאוד קרובים , הם הכירו דרך תעשיית המוזיקה.
ניסיתי לא להתבלבל בצעדים , ניסיתי להיות כמה שיותר מפוקס.
הארי הבין שהייתי מאוד בלחץ , הוא הצליח להבין את שפת הגוף שלי.
"לו , תסתכל עליי"
הסתכלתי על חזהו.
"תסתכל לתוך העיניים שלי"
הרמתי את ראשי לאט לאט עד שפגשתי את עיניו הירוקות , וכל הלחץ נעלם , כאילו הוא לא היה קיים.
הוא תקף את שפתיי לנשיקה , ידיו עטפו את צווארי.
"גידלתי את הילד שלי להיות רומנטי" אן אמרה וצחקה , יכולתי להבחין בדמעות הקטנות שנפלו מעיניה.
אבל אלה היו דמעות של אושר , היא גידלה את הילד הכי מושלם בעולם.
"עשיתם את זה מושלם" אן אמרה וחייכה בגאווה.
"עכשיו אתם חייבים ללכת להתארגן , יש לכם יום ארוך" אן אמרה.
"נתראה בערב , כשאנחנו כבר עם טבעות" הארי אמר ונשק ללחי שלי , לעזאזל הוא כזה קטן ומושלם , ובקרוב הוא רק שלי , האושר הפרטי שלי.
היינו חייבים ללכת להתארגן לקראת הערב.

הלכתי אל עבר החדר , פתחתי את המזוודה וענדתי את הצמיד שהארי קנה לי ביום השנה שלנו , לא רציתי שהוא יאבד לי בים , הצמיד הזה כל כך חשוב לי. אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול.

Midnight memories🖤Where stories live. Discover now