פרק 12🖤

527 45 10
                                    

אמרתי את שמה בבכי , רציתי רק לדבר עם מישהו שיבין אותי.
"הארי??? אתה בסדר??? מה קרה????
"הוא...הוא...בגד בי"
אמרתי לה בכאב.
"מה??? אני בדרך אליך הארי , תירגע בבקשה , אני ממש עוד שנייה עולה אלייך"

"טוב"
עניתי לה שכולי רועד
לא הפסקתי לחשוב עליו
כולי במחשבות , אולי סתם הגזמתי עם התגובה שלי? אולי הוא ניסה להסביר לי מה קרה? אני פשוט אבוד במחשבות שלי , עליו.
ג'מה דפקה בדלת
"תיכנסי , הדלת פתוחה"
איך שהיא נכנסה חיבקתי אותה , אני כל כך אוהב אותה , היא תמיד עוזרת לי ברגעים הכי קשים.

"ג'מה...אני הייתי כל כך מאוהב"

"היי...זה בסדר הארי , אני פה איתך תמיד, תספר לי מה קרה"
היא הרגיעה אותי כל כך , היא אפילו הביאה לי את הגלידה האהובה עליי
"אני הייתי בחוף , אני הצעתי לו לבוא להיות איתי בחוף , הוא כל כך רצה אני הרגשתי את זה , יש את הבר שממול החוף , הוא אמר לי שהוא נפגש עם ידידה שלו שם , ראיתי אותם מתנשקים , וזאת כבר לא הפעם הראשונה שהיא נישקה את לואי , זאת הפעם השנייה שהיא נישקה אותו , הוא אמר לי שהיא מאוהבת בו , ושהיא עבדה עליו , ועשתה לו תרגילים בשביל להיפגש איתו , אני מרגיש כל כך שבור ג'מה , אני בחיים לא הייתי כל כך מאוהב בבן אדם כמו שאני מאוהב בלואי."

"וואו...הארי , זה בסדר להתאהב , כולם מתאהבים , אני חושבת שכדאי לכם לדבר , זה כל כך יעזור לכם , תנסה להקשיב לו , ושהוא יקשיב לך , אם אתם כל כך אוהבים אחד את השני כמו שאתה מתאר לי ואני בטוחה , אל תוותר על זה , אתה יודע כמה אני אוהבת אותך ואני רוצה שיהיה לך רק טוב"
חיבקתי אותה , היא האחות הכי טובה שיכולתי לבקש

שלחתי ללואי הודעה:

"אפשר לדבר? בבקשה , תבוא לדירה שלי , אנחנו חייבים לואי"

" כן , אני אגיע עוד כמה דקות הארי"

"שלחת לו הודעה?"

"כן , אני לא מוותר עליו , אני בחיים לא הייתי מאוהב ככה בבן אדם"

"אני יודעת הארי , הוא נראה באמת בן אדם טוב , תיתן לזה עוד הזדמנות , תסמוך עליי אח שלי האהוב , אני חייבת ללכת , נדבר אחר כך בשיחה?"

"כן , אוהב אותך המון אחותי"

"גם אני אותך אחי האהוב"

ג'מה הלכה , היא הרגיעה אותי כל כך, חיכיתי רק ללואי שיגיע , שנוכל רק לדבר על מה שקרה

שמעתי דפיקה בדלת , ידעתי שזה הוא.
פתחתי לו את הדלת.

Midnight memories🖤Where stories live. Discover now