Status: Slobodna
Žanr: akcija, fantazija, teen fiction, romance, misterija
Cover: /
Opis: Kiara je oduvek htela da bude super heroj, ali sa beskorisnim moćima poput njenih najdalje gde bi dogurala je posao bibliotekarke. Zapravo pomoćnika bibliotekarke, nije još promovisana, ali kada bude završila školu za super heroje ta pozicija joj sigurno sleduje. Vidite Kiarina super moć je da svaku stvar koju dodirne može da oživi, ali ništa što je veće od nje. Zbog toga direktor škole misli da posedovanje biblioteka koja govorie je idealan napredak za bržu edukaciju učenika. Više učenici ne moraju da provode sate čitajući knjige, tražeći informacije, jer uspomoć Kiarinih moći klnjige sada govore.
Na lestvici za rangiranje učenika po njihovim rezuiltatima na vežbama, Kiara je uvek na poslednjem mestu. Jednostavno joj nije jasno kako njena moć može biti korisna u borbi.
Nema prijatelje jer je svi prozivaju da je slaba, da treba da se ispiše iz škole, da ne pripada. Zapravo Kiara ima prijatelje, ako se oni upšte računaju u prijatelje. To su njen plišani zeka koji ima od rodjenja, tatina kravata koju uvek nosi sa sobom, i bela rada, poslednja koju joj je Džek poklonio. On je jedini voleo njene moći, njega više nema.
Atlas je zvezda u usponi. Na lestvici je uvek prvi, i svi su sigurni da će biti najbolji super heroj koji je ikada pohadjao ovu školu. Samo da ne poseduje tu njegovu opaku narav. On zna da je najbolji i ne trudi se da to sakrije. Brutalno je iskren, ponosan, i sve će uraditi da pobedi, ali je u istu ruku zna biti nežan i pravičan. Narvno samo onima koji to sazlužuju. Ko ne bi imao toliko samopouzdanja kada bi ima moć poput njegove. Kiari je bilo teško to da prizna, ali joj je Atlas uzor na to kako pravi super heroj treba da izgleda. Jak, hrabar, i ništa ga neće poremetiti da bude najbolja verzija sebe. Sigurno ne opaki komentari drugih učenika.
"Da imam moći poput njegove i ja bih bila najbolji super heroj" pomislila je Kiara
Jednog dana kada je Atlas prvi put pobedio zlikovca van školskih zidina reporter ga je pitao
"Sa takvom lakoćom ste popbedili to čudovište , pomislili bi ljudi da svako može da ga pobedi"
"Ne svako, znam jednu devojku koja radi u biblioteci, može da učini da objekti govore. Možeteli da zamislite milion plišanih medvedića kako napadaju onu stvar, ja bih se odmah predao haha"
To je razbesnelo Kiaru.
Ali jedne noći nakon splet nesrećnih situacija Atlasova moć i Kiarina biva zamenjena. Sada najbolji super heroj mora da nauči kako da koristi, po njemu, najbeskorisnije moći. A Kiara sada napokon ima šansu da postane super heroj kakav je oduvek želela.
Ali da li je posedovanje jakih super moći jedino što čini super heroja?
----------------------------------------------------------------------------------
Sme te da promenite naslov knjige ako vam ne ide uz priču
Ne smete da menjate imena Kiare i Atlasa
Vi smišljate ko je su Atlasove moći
Smišljate šta je tačno Džek (čije je ime promenljivo) Kiari.
pozz <3
YOU ARE READING
Inspiracioni Kutak
RandomImate kreativnu blokadu? Mašta vam ne radi kako treba? Bez brige jer ja sam tu da vam pomognem. Ovde će te pronaći razne ideje za knjige, slike, pesme, cover-e, savete i još mnogo drugih stvari koje će zagolicati vašu maštu i probuditi inspiraciju.