Kako spasiti svet od Naominih plavih čarapa

568 43 31
                                    

Status: Milicaorevi7 i @ema
Pisu ovu pricu tako da ima dve verzije (double the fun ;) )

Žanr: Teen fiction/ comedy/romance

Cover:

Opis: Naomi je osamnaestogodišnja devojčica koja u svom životu poseduje preko dvadeset pari čarapa, ali uvek nosi samo jedne

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Opis: Naomi je osamnaestogodišnja devojčica koja u svom životu poseduje preko dvadeset pari čarapa, ali uvek nosi samo jedne. Čuvene plave čarape sa tufnama. Malo je reći da su joj omiljene. Te čarape su bile uz nju kada je dobila prvu peticu iz matematike, iskusila prvi poljubac, i konačno završila glupu gimnaziju. Rešila je da ih nikada neće skidati, pa čak ni da ih pere. Njenoj mami je više bilo dosta tih smrdljivih čarapa pa je rešila da ih baci. Naomi očajnički traži identičan par čarpa na internetu. Na kraju ih pronalazi na instagramu jednog momka(19 godina). Odlazi do njegovog grada da ih otkupi od njega ali postoji jedan problem. Momak pati od agorafobije. Strah od napuštanja kuće. (Onaj ko reši da piše ovo neka istraži o ovoj fobiji). Pri tome momak je mnogo bogat. Kako će Naomi da udje u kuću sa preko sto kamera i telohranitelja? Ne može samo da kaže da je došla da otkupi plave čarape, pomislili bi da je luda ( što i nije daleko od istine). Potreban joj je plan...

-------------------------------------------
-Naomino ime se ne menja

-ime dečka smišljate vi

-mesto radnje vi smislite

-Nomin plan isto vi smislite

Inspiracioni KutakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu