I

149 18 26
                                    

pepeljugica- Dušica
Dragonjina-Drago
rhodehails - Kris
_macchiato_ -Nikoleta (Niki)
plavemisli- Suzana
Kiki_Duga_Papuca - Indigo
snovi_lutalice2- Isa
Burekodbanane - Dorotea
mimosvit- Ljubičica
Marija_Flower - Karis
MayaaCulen- Amina
crazy_for_food1- Sebastijan

~~~

"Zasto ste ovde"?

- Prijavila me je drugarica

-Trebaju mi pare

-Mislim da će ovo biti neko novo, zabavno iskustvo

-Dosadno mi je

-Jer želim da umrem

"Ali draga, vi ste već mrtvi"

___________

Piše vam ovo pismo Sotono jer pre svega vi nikada niste tu, a ja ne nameravam da vas tražim. Želim da vam kažem kako možete da gurnete te vaše rogove u dupe i da će BOG da se ugušite u njima. Vaš ego je toliko veliki da može stvoriti drugi pakao. Sada kada samo završili sa laskanjem prećiću na stvar.

Karis i Drago su pobegli, ponovo.
Čekamo dozvoliu da ih vratimo. Biće nemilosrdno kažnjeni kako vi najviše volite.

Sa maržnjom, Sebastijan.

Sebastijane, budeš li ih vratio baciću te u osmi krug pakla.
Ja sam ih pustio. Samo oni mogu ovo da reše.

Sotona.

____________________________________

Postoje i gori načini kako možete provesti petak uveče. Neki ljudi po celu noć gledaju maraton dva ipo muškarca, dok svoje telo truju ne zdravom hranom natopljenom suzama. I sve zbog toga jer im je muškarac slomio srce. Tako da deljenje karata i pečatiranje gostiju za metal koncert i nije tako loše.

Tešila se Isa dok je još jednoj polugoloj devojci lupila pečat na pogrešnom mestu.

Nije loše, ali je vrlo dosadnom.

Ispred nje se pojavi par za koje je žurka uveliko počela. Nisu je čak ni pogledali a kamoli razdvojili usne kada su joj predali pare. Želela je da povrati.

U tom odvratnom činu prekinula je vrlo čudna devojka. Izgledala je kao da je sve na njenom telu veštačko...nestvarno. Niska je ali zrači nekakvom energijom da izgleda kao da je najveća u ovom redu. Lice joj je usko i oštro. Oči su joj zelene, i Isa pomisli da podseća na gmizavca.

Ali ta bela kosa mi se ne svidja.

Devojka joj se nasmeje, i Isa oseti nekakvu jezu u telu.

Inspiracioni KutakWhere stories live. Discover now