~Jukebox~

289 24 2
                                    

Ovo je segment u knjizi sličan kao sa slikovnicom, samo sto umesto slika imamo muziku.

Ovde mozete otkriti razne pesme, a mozda vas neka i inspirise 😉
Neke pesme će imati neke moje ideje koje možete uzeti.

1.Freaks-timmy trumpit

Slusajte kakvu sam ja ideju imala kada sam čula ovu pesmu:

Dolazi poznati "freak show" u grad. Toliko je poznat da se karte za njega kupuju mesec dana ranije. E sada vi smislite neke frikove( istražite na internetu kakvi sve postoje ili smilsite neke svoje sa posebnim moćima.) Ja znam da sam zamislila glavnog za taj freak show ( koji uglavnom regrutuje nove članove, uvek na početku priča sa gostma, najavljuje tačke...) kao neku vrlo zrelu i lukavu devojku ( a može i dečko) koja nosi lenonke i ima kratku crnu kovrdžavu kosu sa ljubičastim pramenovima. I uvek nosi svetlucavi sako za svezdicama i kravatou. Njena moć je da stvara iluzije.
E sada gradonačelnik tog grada nije srećan što oni dolaze. A kada u gradu počunju da nestaju deca, odmah nakon što je freak show došao, gradonačelnik i policija ih odmah optužuju. Sada je frak show u poteri i moraju dokazati svoju nevinost. Ubrzo otkrivaju da se iza nestanka dece krije nesto mnogo mračnije.

Ako nekog zanima ova ideja neka mi se javi da mu kažem detalje.

2. Cry wolf- Bebe Rexa


Ja sam odmah pomislila na crvenkapicu. Veliki zli vuk( vukodlak)
je pretvorio crvenkapicu u vukodlaka a baku je pojeo. Lovac je uspeo da spasi crvenu i kada su se vratili u selo otkrili su šta je zapravo ona i počeli su da je love. Ona beži u šumu, uplašena, bezpomoćna, na ivici da umre. I ko dolazi da je spasi? Veliki zli vuk.

3. Clown- Soprano

4. Unstoppable- Toby MaC

Od ove pesme može svašta da se smisli. Ja sam odmah pomislila na super heroje ( ako ste gledali Kick ass, film na tako nešto)

To bi bilo to za sad, nadam se da sam vam barem zagolicala maštu. Kiss😙

Inspiracioni KutakWhere stories live. Discover now