U ovoj priči zlo pobedjuje

148 21 8
                                    

Status: Slobodna

Žanr: Fantasy/Historical fiction

Cover:

Opis:

Kraljevstvo 1 je u večitom ratu sa kraljevstvom 2. Jednog dana kraljevstvo 2 odluči da pošalje plaćenog ubicu pod imenom Kamil da ubije mladog princa koji je tek došao na prestol u kraljevstvu 1. A pošto mladi princ nema naslednika, kraljevstvo 1 ostaje bez vladara i dinastija____ se gubi. Kamil uspešno ubija princa ali biva uhvaćena od strane glavne služavke i komandanta prve armije. Samo njih dvoje znaju da je princ mrtav i žele da tako i ostane, jer ako ova informacije izadje na videlo doći će do katasrofe. Kamil biva bačena u tamnicu i ne želi da čeka svoju presudu. Pošto od malena zna otključava zaključana vrata i kovčege, otključavanje tamnice joj nije predstavljao nikakav problem. Ona uspešno beži, skraću je svoju kosu i presvlači se u odeću muške posluge. Ali svako ko je video u zamku obraćaju joj se sa "vaše visočanstvo". Ona se pogleda u ogledalo i vidi da stvarno izgleda na mladog princa kojeg je ubila. Komandant prve armije i služavka joj onda predaju ultimatum. Ona će valadti kraljevstvom(uz pomoć njih dvoje) u zamenu za njen život.

____________________________

Imena vi smišljate

Kamilinu priču i njenu istoriju ( zasto je postala plaćeni ubic...) vi smišljate

Dalju radnju vi smišljate. Da li će Kami pratiti uputsva služavke i komandanta i voditi kraljevstvo ka pobedi ili ka propasti.

Inspiracioni KutakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang