Status: Slobodna
Žanr: Tragedy/ Action/ Fantasy...
Cover:
Opis:
Dok je ispuštala svoj poslednji dah ugledala je zvezdu padalicu.
Da li mi je dozvoljeno da poželi poslednju želju, iako ništa neće promeniti?
Poželela je da nije sama, da neko leži pored nje na ovim hladnim pločicama. Da je drži za ruku i kaže da će biti bolje. Pomislila je na jednu osobu, ali te osobe je odavno nema. Krv je sve brže tekla i njen pogled počinje da se muti, i onda je napokon nestao.
____________________________________________________________
Otvotila je oči. Nije više u svom kupatilu. Tlo pod nogama je bilo toplo ali ujedino i hladno.Nalazila se u prostoru koje je bilo prazno ali nije bilo mračno, ali nije bilo ni svetlo. Magla je prekrivala pogleda momka koji joj je pružio ruku da ustane. Ovoga puta njegova ruka nije bila ni topla ni hladna. Onda ga je prepoznala i suze krenu da teku.
Bio je njena prva ljubav, prva sahrana...
Momak raširi krila, i ona ponovo padne. Onda je ugledala da nije sama, pored nje nalazile su se osobe slične njoj. Neki su na rukama imali crveni konac, a nekima je bio zavezan oko vrata. Jedna sredovečna osoba imala je crvenu tačku po sred čela. Onda je pogledeala svoje ruke, na obema je bio zavezan crveni konac. Niko joj nije rekao ali ona je znala, to je oznaka samoubice.
Dečak napokon progovori
Nalazite se u ništavilu,granica izmedju pakla i raja. Dobili ste drugu šansu. Takmičiće te se kako bi jedan od vas postao nebeski sudija. Vi ste sebi presudili, sada je vreme da presudite drugima. Ko će da ode u raj ili paka to nebeski sudija odlučuje.Gubitnici odlaze u pakao jer je Bog jedini koji može da odluči kada i gde osoba treba da umre. Da uzmemo to pravo u svoje ruke, prema Bibliji je to bogohuljenje prema Bogu,i za vas nema sudjenja. Svako od vas će dobiti čoveka na zemlji koji je spreman da počini isti greh kao vi. Na vama je da ih ubedite da je njihov život vredan i da postoji drugo rešenje. Ako ne uspete izgubili ste.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Imena vi smišljate
-Kakvu će osobu dobiti glavna junakinja vi odlučujete
-Kakav će oblik imati na zemlji vi isto odlučujete (može da bude duh/u telu neke druge osobe...)
YOU ARE READING
Inspiracioni Kutak
RandomImate kreativnu blokadu? Mašta vam ne radi kako treba? Bez brige jer ja sam tu da vam pomognem. Ovde će te pronaći razne ideje za knjige, slike, pesme, cover-e, savete i još mnogo drugih stvari koje će zagolicati vašu maštu i probuditi inspiraciju.