Evet arkadaşlar tekrardan hoşgeldiniz... Umarım beğenirsiniz ve vote atarsanın benide mutlu olurum haydi başlıyalım...
******
Askerler o sırada tırların aramasını yaparlar tek tek hepsine bakarlar... Ve her tırdan oyuncak silahlar çıkmıştır...
Komutan - lanet olsun... Lanet olsunn.. Komutan çok sinirlenmişti ve ordaki askerlere... Hemen şu itleri alın karargaha götürün ne yapın edin konuşturun elimiz boş dönmiyeceğiz anlaşıldımı...
Askerler - anlaşıldı komutanım...
O sırada aliler de birşeylerin ters gittiğini anlamıştır ve hemen doruk bölgedekileri aramıştır.. Ve aldığı cevapla şok olmuştur... Ali ve tanju ne oldu der gibi bakarlar...
Doruk- vuslat... Galiba.... haberi olmuş... basından...
Ali- ne diyosun doruk sen nasıl haberi olur bundan askeriye lan bu askeriyeee... Abii burayıda bilmessin bee...
Doruk - abi sakin mi olsan daha bitmediki bu gece kesin mal dışarı gönderilicek bak araştırıyorlar...
Ali- doruuk ... sen tehlikenin farkındamısın... şuan padişahla köylünün savaşı oluo farkındamısın... biz bu operasyonu başarsaydık... biz dere beyi olacaktık.... Şimdi herkes tehlikede... Bağırarak... Hepimiiiz... Bizim yapabilceğimiz en iyi şey... Sevdiklerimizi savunmak...Der ve odanın kapısını vurup çıkar...
Tanju- doruk... Ortalık fena kızışacak mermiler koyuldu şarjore takıldı silaha şimdi bakalım kime patlarsa... Dikkat edin...
Doruk- tamam hocam... Kendiside tehlikenin farkındadır... Ve şuan elinden hiç birşey gelmiodur...
* * ** *
Vuslat- kamer bu gece seyehat var.. askerler biraz daha araştırsın bakalım... bizimkilerde başka yer desin... biz de aynı yoldan devam edelim ha ha ha... Kamer odadan çıkar... Vuslat kendisine...
Ahh alii ahh beni iyice aptal sandın ama sende... Ama seninle daha farklı olabilirdik... Sırf o baban yüzünden... Neyse ağzımı bozmuyacağım... Sen yaptın hareketini ıskaladın sıra bende... Kahkahasını atarak..******
Ali o sırada koridorda yürüyordu sanki zaman yavaş akıyor gibi herkesin yüzüne bakıyordu... mutluluklarına... Kahkahalarına... Yaptıkları işlerini aşkla yapışına... uzaktan ekibi görür ve onların ne kadar mutlu olduğunu görmek aliyi mutlu eder... Ama artık herşey eskisi gibi olmayacağını çok iyi biliyordu... çünkü babası ölmeden son on gündür... babasıyla pek görüşememişti ve birşeylerin ters gittiğini anlamıştı... gece kalkıp telefonla konuşmaları falan hepsi gözünün önünden geçer adeta ve adil hocanın flaşıyla birleştirince... Babasının ne kadar zorlandığını ve kimseye belli etmeden hareket ettiğini anladı ve Kendiside bunu yapıcaktı bu işi sadece kendi tanju hocası ve doruk bilicekti birde istihbarat... İstihbaratmı oda vuslatın ne haltlar yediğini biliyor ama hiç ipucu bulamıyorlardı sadece 15 yıl önce 3 ay içeri tıkabilmişler vuslatı başkada bir şey yapamamıştı istihbarat ve şimdide ali ve hastanesine yardım edicekti... Ali bu düşünceler arasından ekip çıkarır...
Nazlı- eee... Ali biz çıkıyoruz sen çıkmıyormusun... Tebessümle...
Ali- mmmm... Benim bu gece nöbetim var canım siz geçin... Zorla tebessüm eder...
Nazlı- ali bugün nöbet günü dorukta değilmi...
Ali- evette bende yapıyım dedim malum sabah acile geç geldim bari biraz yardımım dokunmasınmı... Zorla gülümseyerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ KENDİMDEN KURTAR
FanfictionBu kitapta alinin büyük yaraları ve aşk hayatı var ilerde büyük bir bela ile yüzleşicek olan ali bu beladan büyük hasarlar alacak kim bilir bu hasarlar onu hayatta tutmaya çalışabilir... Sizde varmısınız alinin zorlu hayatını benimle okuyup yönlendi...