Merhaba sayın okuyucularım hikayem hakkında iyi kötü yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyore Bayjokerr size hayatta mutluluklar diler neyse başlayakkk...
*
*
*
*
*Ali- sen hep yanımda kal...
Nazlı- hep yanında durucam....
Ali ile nazlı birbirinden ayrilip gözlerinin içlerine bakarlar...
Ali- nazlı... Bugün çok zor bir gün geçirdik...
Nazlı- evet... Hemde çook...
Ali- mmm... Acaba diyorum bugün bana mı gelsen hem yarın da boşuz sevgili olduk... Daha az vakit geçirdik... Nazlı inanırmısın.. Gülerek...
Nazlı- haklısın ama açi ne olcak...
Ali- ya o iş bendee... Der ve hemen demiri arar...
Telefon görüşmesi...
Demir- lan... Noldu oğlum nerdesin sen saat 11 oldu biz çıktık açiyle açiyi bırakıyorum...
Ali- hah... Tamam kankacımm.. Açiyi sen eve bırakma...
Demir - nasıl bırakma abi nere bırakıcam daha...
Ali- ya bırakırsın bir yere abisi...
Açi- nediyor ordan o karayılan...
Ali- ayıb oluo duyuyorum açii...
Açi- ayy duy bee... Halla halla sen neden beni evime bıraktırmasını istemiosun demirden... Hıı...
Ali- nazlı bu aksam bende kalıcak da sen de yalnız kalma die demire demiştim yani seni düşündüm açii...
Açi- hmm... Demek öyle peki tamam. Gitmem.... nazikomada iyi bak haa..
Ali- saol açi hastanede istediğin neyse ısmarlıcam kantinden sana...
Açi- tamam... Tamam kapat yalaka seni... Tamam onu kullanırım birgün... Bayyssss...
Ali- iyi geceler...
Telefonu kapatir ve nazlıya dönüp elinden tutup...
Ali- tamam... Açiyi demire postaladım canım... Gidelim...
Nazlı- gidelim canım...
El ele soyunma odalarina gidip hazırlanıp eve doğru yol alırlar...
*
*
*
*
*
*
*
*Tanju- beliz ne oldu ne alemde durumlar..
Beliz - yok tanju yok hiçbir yer kredi vermio....
Ferman- napıcaz peki...
Tanju- valla ferman... bu gidişle kredi çekemezsek... kemer sıkma politikasına giricek hastane... ferman... Zaten 2 dava için 7 milyon TL gitti... bizim 4 aylık çalışanların maaş fiyatı kadar... bu para gitti kasa boş...
Ferman- yani işçi çıkarımı... yada fedakar çalışanlar...
Tanju- aynen öyle... Ama çözersek bir iki güne gerek kalmaz... (Ben biliyorum kimin yaptığınıda onlada görüşücem ben...)
*
*
*
*
*
*
*
*Alnaz da o sırada alinin evinin önüne gelmişlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ KENDİMDEN KURTAR
FanfictionBu kitapta alinin büyük yaraları ve aşk hayatı var ilerde büyük bir bela ile yüzleşicek olan ali bu beladan büyük hasarlar alacak kim bilir bu hasarlar onu hayatta tutmaya çalışabilir... Sizde varmısınız alinin zorlu hayatını benimle okuyup yönlendi...