Evet arkadaşlar bölümüme hoşgeldiniz iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin... vote atarsanız sevinirim....
O sırada ekip
Aç-nazlı nerde arkadaslarr
G-ha en son ali çıkıyordu nazlıda peşinden gitmişti
Aç-hmmm.. hee tamam ozaman dağılalım artık zaten saat epey geç olmuş...
D-valla bende biri desede gitsek kafasındaydım şuracıkta bayılcam ya uykusuzluktan... 😴😴
******
Ekip çıkıp evlerine dağılır ancak ali ve nazlı hayla orda öylece duruyorlar dı...
Ali saate bakarak
A-ohaaa, saat kaç lan, 3 saattir biz ne yaptık..
N-uyudun ali horul horul hemde..
A-ha, çok özür dilerim senide böyle bıraktım..
N-sorun değil, haydi gidelim bizde bizimkiler kalkmış, açi mesaj atmıştı
banaA-tamam, buyrun...
*
*
*
*
*Nazlının evinin önü...
N-hah burası benim evim , yani açiyle benim..
A-aaa ne kadarda minnoş evmiş
N-sen nereye gidicen...
A-ha... Şeyy.. Adil hocam ın evine gidicem.. (üzgünce)
N-eeee... İyi o zamam görüşürüz..
A-... İyi geceler... Ha. Nazlı
N-efendim
A-teşekkür ederim, beni dinledin... hatta uyuttuğun için 3 gündür gözüme uyku girmiyordu sağol...
N-önemli değil.. (tebessüm ederek)
eve gider nazlı
Alide arabasına atlayıp adil hocanın evinin önüne gelir yani şimdi kendi evi...
*
*
*
*
*
*Sabah...
T-beliz
B-efendim tanju
T-diyorum ki üç asistan var hastalarda çoğaldı bir asistan daha alalım yetişemiyor çocuklar..
B-. Tanju sen böyle diyorsan asistanı bulmussun sadece benden onam bekliyorsun gibi geliyor...
T-haha, beni çok iyi tanıyorsun belizz..
Var evet _________(süpriz olsun) çok iyi bir asistan yeni nesil teknoloji çok hızlı bir asistan bayağa da araştırdım yani hatta ferman da kabul eder merak etme oda biliyordur üç asistan zor olduğunu... Zaten hastanemize en büyük gelir cerrahiden geliyor biliyorsun...B-sen öyle diyorsan Tanju gelsin bir görelim _______(süpriz) efendiyi..
T-tamam ben haber veririm yarın kurulu topla o zaman sen...
B-iyi bakalım...
*
*
*
*
*Desk
G-ayy, nazlı siz erken çıktınız mekandan ne yaptınız..
N-hiiiç öyle sahilde oturduk işte birşey yapmadık.... ne bekliyordun gülin...
G-ne bilim birden çıktınızda..
N-daralmıştı mekandan... bende daralmıştım... çıktım onla işte...
Aç-yaw hehe..
Demir deske gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ KENDİMDEN KURTAR
FanficBu kitapta alinin büyük yaraları ve aşk hayatı var ilerde büyük bir bela ile yüzleşicek olan ali bu beladan büyük hasarlar alacak kim bilir bu hasarlar onu hayatta tutmaya çalışabilir... Sizde varmısınız alinin zorlu hayatını benimle okuyup yönlendi...