Merhaba sayın okuyucularım hikayem hakkında iyi kötü yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyore Bayjokerr size hayatta mutluluklar diler neyse başlayakkk...
A-ferman hocam bana adil hocam flaşbellek te bırakmış onada bakabilir miyiz??
F-tabi tabi gel...
Bilgisayara flaşı takarlar... Fermanda şok olmuş bir şekilde aliye bakıyordu....
A-(sesi titrek bir sesle) annem miii nasıl olur ya bu ölmüştü benim annem ben bir aylıkken şimmdii benim babam annem..... (devamını getiremez) (ağlamaya başlar)...
Fermanda şok olmuş ama çıkmıştı aliye destek olmaya çalışıyor du...
********
Ekip
D-ya aliyi aldı gitti bizede hastaya muayene formunu kabul ettirmek kaldı ohh ne ala memleket...
N-gerçekten neden çağırdı ki...
D-aman bosver nazlı sen anlarsın ya konuş ahmet beyle he 😊😊
N-halla halla niye ben konuşuyorum.. Sanada verildi bu iş dimi
D-ya sen hastalarla farklısın be nazlı sende anlayamazsan hiç birimiz anlayamaz yoksa ferman hoca ensemizde boza pişirir benden söylemesi..
N-niye yeni asistanı sevmiştin kafa dengindi ona de onada verilmedi mi bu iş hmm
(öyle böyle düşürmücem seni aliye ağzın açık kalıcak nazikom bekle sen:)D-ya nazikom... bunamı takıldın sende ya... yap işte bir güzellik hadi be hadi hadi... nazikoo nazikoo... 🥳🥳
N-iyi peki be ben geçiyorum bekle burda tepinmeyide bırak...
D-aslansın nazikooo... o onamı almadan çıkma odadan😆😆
********
Ali kendi kendine...
Annem bana bunu nasıl yapar bir aylıkken beni bırakıp babamı bırakıp nasıl başka bir kocaya gider... Hiçmi sevmedi bizi birde ablam varmış onuda almış gitmiş(aklına babasını da annesinin öldürdüğü o kanıtı gördüğü gelir) ...hayır.. Hayır... Yok ya olmazki böyle... Yalan yokk.. Yook babamı öldüremez (artık kontrolden çıkmıştır
ali ali değildir)F-aliii tam sakin ol.... Aliiiiii
A-ho.. Hoc.. Hocam gör-mediniz mi
Duymadınız mııı benim hayatımı*******(küfür) mahfetmiş bir aylıkken beni kundakta bırakmış sonra babamı almış benden ne sakini Allah aşkına hocammm...F-ali evet bunları annen yaptı... Nasıl ne diyeceğimi de bilmiyorum... öyle başlık laflar da etmicem... sana yık, dök, burda parçala, kendini ama yaşa alii...
Sen yaşamak zorundasın be oğlum... biliyorum şuan içinde ateşler yanıyor.
Kendini inandıramıyorsun... Ama bazen inanmak istemediğin şeylere hayat zorla öğretmeye çalışıyor be kardeşim...(lan alfere düşüyorum ben kitabımda ya snsjsjsj)A-ab-ii (ağlıyarak) nasıl... Nasıl yapar bunu bana...(bir anda ciddileşir) ben bunu ona sorarım...
F-alii napcan olum kendine gel.
A-hocam mahkemeye veremiyorum bunları yapanların tufan kozoğlunun adamları ama onlarda yatıp çıkmış çok temiz halletmişler bir şey yapmam lazım ama neden sadece beni hayatta tuttu ne zaman mutlu olsam hep birileri ölüyo etrafımda ben kaybetmekten yoruldum hocam...anlamıyorum. Muhakkak karşıma çıkacak hocam çıkmalı neden ben değilde babam neden... Ben bunların cevaplarını istiyorum sadece hocam başka bir şey değil... Neden bize bu kadar kini var bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ KENDİMDEN KURTAR
FanficBu kitapta alinin büyük yaraları ve aşk hayatı var ilerde büyük bir bela ile yüzleşicek olan ali bu beladan büyük hasarlar alacak kim bilir bu hasarlar onu hayatta tutmaya çalışabilir... Sizde varmısınız alinin zorlu hayatını benimle okuyup yönlendi...