5-MUTLU MUTSUZ

1K 92 107
                                    


Herkese yeni bölümden merhabalar olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum ve vote atmayı unutmayın saygılar Bayjokerr😊😊

A-(elini ahmet amcanın sırtına koyar)
Ahmet amca yapıcak birşey yok siz en azından aileniz var ve yaşadıklarını mutlu olduklarını biliyorsunuz benim kimsem yok sizce bende ölmeyi hak etmiyormuyum.. Ama yaşıyacağım sırf adil hocam için babam abim için yaşıyacağım sözüm var adil hocama yaşayacağım ama içimde hep bir acıyla sizde bana çok benziyorsunuz ahmet amca ama bizim gibiler yaşamalı siz vicdan azabı bense... hayal kırıklığıyla yaşamak... Zorundayım...

Bir süre sonra ahmet amca hasta onam formunu imzalayıp aliye verir...

Ahmet- haklısın evlat bu zamana kadar hep kolay yolu seçtim ama bundan sora kolay yolu seçmek yok savaşmak var... Sağol evladım tekrardan....

A-doğru olanı yaptınız Ahmet amca evet zor geçicek ama yinede mutlu olabilirsiniz... hayat karmaşık değil
o kadar mutlulukta zor değil...

Ali odadan çıkar tabi ekipte bu konuşmaları duymuştur üzülmüşlerdir tabi biraz da utanmışlardı yaptıklarından

A-eee ne bakıonuz olm suratıma öküzün trene baktığı gibi...

N-aldın onamı ona şaşırdıkda...

A-eee her insan göründüğü gibi değidir dimi arkadaşlar..

D-haklısın abi..

A-eee hadi mi ferman hocaya..

*********

N-hocam onam alındı ameliyatı yapabiliceğiz..

F-hmm hanginiz ikna etti pekii..

Ali birden çıkar ortaya

A-hepimiz hocam dedik anca beraber kanca beraber girdik içeriye aldık yani...

F-mütiş... Aferim size... O zaman ameliyathaneyi ve hastayı hazırlayın o zaman...

Ekip-hemen hocam

*******

Tanju mezarlık....

Adil hoca nasılsın iyisindir umarım aramızdan gideli tam 1 yıl 1 ay 3 gün oldu biliyormusun oğlun geldi bizim hastaneye asistan cerrah tabii ya onuda sen düşünmüştün vasiyetin di aliyi hastanemize aldırmak şimdi diyorsundur bu adam ben hayattayken koltuğuma gözü vardı da şimdi neden böyle... Sen benim tek dostumdun... adil hoca ne yaparsak yapalım sana ne kadar çektirsemde... sen bana karşı hiç hiddetlenmedin... kötü söz söylemedin... benim tek dostumdun sen... kıvılcım öldükten sonra ağladım... yanımda durdun...düştüm kaldırdın.. Ha bu arada koltuğuna cidden oturdum. (burukça gülümseme ile) gözün arkada kalmasın dostum... ali bize emanet sen zaten hastaneye gelmezdin ali için hep samsuna gider yanında durudun zaten... oda çok kötü biliyorum nerden dersen kendimden oda benim gibi içi dışı bir değil dışı çiçek açmış ama dışı kara bulut... gözün arkada kalmasın o vuslat denen annesi ona birşey yapamıyacak... Koruyacam onu...
Hoşçakal dostum yine gelicem...

********

Ameliyathane

F-mehmet bey hazırmısınız zor bir operasyon geçiriceksiniz..(Sözünü keser)

Ahmet-yapın ferman bey bundan sonra kolaya kaçmak yok...

F-peki başlıyalım o halde açelya..
10dan geriye saymanızı istiyorum demeden gitti evet 10 numara bistüri...

3 saat sonra

F-evet ali çek şurayı çek çek..... demir aspire et... Evet stur dikiyorum ben ..

BENİ KENDİMDEN KURTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin