פרק 7- בחורה מסתורית

596 32 30
                                    

בפרק האחרון פרסי קפץ לבקר את אביו עם אחות חדשה וקיבל הפתעה. אנבת' קלטה שפרסי שומר סוד. האם היא תגלה מה הוא מסתיר? מתי פרסי יציע? ומה הקטע של הקוסמים בתוך הבלאגן? את כל זה ועוד תגלו. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לקרוא!

נ.מ. סופיה
שלום, אז כפי שבוודאי הבנתם אני סופיה בת פוסידון... אבא הופיע במחנה והכיר בי, לא ציפיתי לזה למרות שידעתי מי אני אבל שהוא אשכרה ויציע לשם שינוי? לא.

אז כמו שכבר ידוע הכרתי בפרק הקודם את פרסי ג'קסון, אחי למחצה ואת החברה שלו, אנבת'. אבל לא הבנתי איך אין לה- אנבת'- טבעת על האצבע. זה ברור לגמרי שהם מאוהבים עד מעל הראש.
על הדרך הכרתי גם את התאומים- עידן ויולי. הם שם עוד מלפני פרסי והחבר של יולי, לוק, משגיח על פרסי בשבע עיניים למרות שפרסי גדול ממנו ולימד אותו להילחם. אני אסביר עליהם אחר כך.... עדיין לא הבנתי למה כל פעם שהשם הזה נשמע חצי מהמחנה הופך להיות רגיש, אני חייבת לשאול את יולי לגבי זה.

טוב, אני אחזור על שאר הדברים בקצרה כדי שלא תשתעממו. עשו לי סיור, פרסי- או כמו שהחברה המקסימה קראה לו- מוח אצה, חלם בהקיץ במקום להתחיל את הסיור...
אה, הוא גם הזיל ריר.
אנבת', החברה של פרסי ובת אתנה, התקפלה מצחוק מהתגובה שלו אחרי שבעתי לו בברך כדי שיספיק לרייר ולחלום בהקיץ- הוא כנראה חלם על אנבת' כי הוא בהה בה כאשר הזיל ריר....
היא נרגעה לרגע ואז צחקה שוב, פרסי פשוט הניף אותה כאילו זה כלום עבורו והניף אותה על כתפו, בסגנון שק קמח. אחרי זה פרסי התחיל ללכת ואני עקבתי אחריו, הוא הסביר לי איזה ביתן של מי, ממי כדאי להתרחק ועוד.

בשלב כלשהו של הסיור אנבת' הפסיקה לצחוק והתחילה לבעוט בפרסי, מבקשת, (לא... דורשת! כן.) ממנו שיוריד אותה. הוא עושה את זה- עם נשיקה ואז אנבת' טיפלה בו.
אני בהחלט אוהבת את הבחורה הזו... חבל שהיא לא אחותי. אם פרסי לא ישים לה טבעת על האצבע עד סוף השבוע- אתעלל בו. חוץ מזה שפרסי די ברור, הוא סבבה.

בסוף הסיור הגענו לחוף, פרסי שאל אותי אם אני יודעת לשלוט בכוחות שלי. לא הבנתי מאיפה הוא הביא את זה.
נתתי לו מבט שמביע- 'אתה מטומטם?' נכנסנו למים והתקדמנו בתוך בועה לעבר ארמון- הארמון של אבא שלי.

אבא בא לכל יום הולדת שלי, אבל רק לא מזמן הבנתי שהוא באמת אל. במשך שנים היה את הקטע של שמו ושהוא לא מסתיר את כוחותיו אבל עד שהגעתי למחנה לא הייתי בטוחה עד כמה מציאותי כל העניין הזה.

איפה הייתי? אה, עם הארמון.
מול הארמון חיכה אדם ענקי בעל עין אחת- מה שהיה מוזר ועושה רושם שפרסי ואנבת' מכירים אותו, האדם קרא לפרסי- אחי? מה שהיה מבלבל אבל אם אתעמק בכך יהיה לי כאב ראש ואני לא רוצה את זה.
האדם-ענק חיבק את פרסי, חיבוק דוב מוחץ לפי צורת האחיזה וההתנשפות של פרסי. אני מסתכלת עליהם, לא מבינה מה קורה. האדם-ענק, ששמו טייסון אם הבנתי נכון את המלמול של פרסי בעודו חנוק.
נראה שאנבת' מיודדת איתו גם. אחרי שהוא חיבק אותה (פחות חזק) האדם\ענק- טייסון- הבחין בי ושאל מי אני, עניתי לו שקוראים לי סופיה ואני בת פוסידון.
שאלתי אותו אם קוראים לו טייסון כדי לדעת אם זה מי שיולי ספרה לי עליו. נראה שכן כי ברגע שסיימתי את המשפט הוא תפס אותי בחיבוק וקרא- "אחות חדשה!". טייסון הניח אותי על הקרקע רגע לפני שנחנקתי.
זה היה ממש מוזר. אני מניחה שהוא קיקלופ לפי ספר המיתולוגיה שאבא- פוסידון- הביא לי... פרסי שאל את טייסון משהו, לא הקדשתי לזה מחשבה כי עדיין עיכלתי את היומיים האחרונים.

פרסבת בהוגוורטסWhere stories live. Discover now