פרק 5- משפחה חדשה?!

861 50 24
                                    

תודה רבה לאנג'ל- user38424188 על התמיכה והביקורת הכנה. לא היה היום פרק בלעדייך.

נ.מ. דראקו

הלכתי עם אבי לאוליבנדר הזקן עבור שרביט חדש כי שלי התקלקל פתאום. יש לי הרגשה שדודתי בלטריקס שברה אותו כי הוא לא היה חזק מספיק לטעמה ושלחה את אבי איתי. בקיצור אוליבנדר הושיט שרביט חדש מעץ אלם עם ליבת נימי לב של דרקון שהתאים לי.

אחרי ששילמנו עבור השרביט, התכוונו לצאת, ראש צלקת וחבורתו נכנסו. אחריהם שני מבוגרים עם נער ונערה המבוגרים ממני בלא יותר שלוש שנים. כל הרביעייה המשונה הקרינה עוצמה מטורפת! על פני השטח כלום לא בלט אבל זה נראה כאילו עוטפות אותם הילות, אלו היו כנראה משחקים של אור וצל....

הנערה הייתה מוכרת, יותר מדי מוכרת... היא נראתה כמעט כמו השתקפות שלי רק שהיו לה עיניים אחרות. הנער שליווה אותה נראה כמו ראש צלקת רק יותר מרשים, ללא משקפיים וצלקת במצח.

נראה שאבא זיהה את הנערה מעניין מאוד, אולי היא הזכירה לו מישהו? חזרנו לאחוזה והלכתי לחדרי בעוד אבא נעלם... כנראה לחדר העבודה שלו.

נ.מ. אנבת'

אני ממצמצת ומתיישבת, באותו רגע אני מבינה שזה כבר לא סמטת דיאגון(?) אלא חדר שינה כלשהו. אני יושבת על מיטה עם מצעים ירוקים בעלי עיטורי כסף. המקום נראה מוכר למרות שמעולם לא ראיתי אותו. אני כבר לא אוהבת את המקום הזה ובקושי הייתי פה, הוא נותן לי תחושה רעה. אני לא בטוחה אם התחושה הזו נובעת מכך שהפרידו אותי מפרסי או שיש משהו אפל נוסף.

הדלת נפתחת ודמות של נער חוצה את החדר לכיווני. כאשר הוא מגיע אליי אני רואה בבירור, ללא שמץ של ספק, את פניי בפניו. יש לו עיניים קרות לעומת הסוערות שלי ובנוסף הייתה לו הבעה שונה. "אז את בת דודי? יש לך את סימני ההיכר של משפחת מאלפוי אבל את נראית פשוטה, אין פלא שאת נראית כך. אביך הוא בוגד דם, יש לך מזל גדול שגילינו אתכם בזמן. אותך ואת הנכד של שר הקסמים, הוא יודה לנו על זה."

אני בוחנת אותו, הוא עושה רושם של נמושה. אני יכולה לגבור עליו בקלות, אבל עד שאדע איפה אני עליי לשתף פעולה. אני מקשיבה לו בחצי אוזן ומגלה שאני עם כותנת. "איפה השירותים? אני צריכה להתפנות. אפשר לקבל חזרה את הבגדים שלי והשרביט?" הוא מרים גבה

"הדלת השנייה, בקרוב יובאו לך בגדים אמיתיים ואת השרביט שלך לקחנו מטעמי זהירות, היינו צריכים לוודא שלא תתקפי אותנו. אמא שלי תתן לך את השרביט בקרוב. אם את ממש רוצה גם את הבגדים האחרים תבקשי מאמא שלי."

שתקנו לאיזה דקה או שתיים ואז שאלתי- "דבר אחרון, מה שמך?"

"שמי הוא דראקו ואת?"

"אנבת'."

דראקו בחן אותי שוב ויצא מהחדר "יופי, עכשיו רק נותר לי להחליף בגדים, למצוא את פרסי, לגלות איפה אנחנו וכמה זמן היינו מעולפים"

פרסבת בהוגוורטסWhere stories live. Discover now