St.Mungo, 4. Kat, Büyü Hasarları, 11 numaralı odada kalan Harry James Potter yavaş yavaş gözlerini araladı. Birden özüne dolan ışık huzmesi yüzünden gözlerini birkaç defa kapatıp açtı ve kısık gözlerle etrafına baktı. Hemen karşısındaki pencere açıktı ve rüzgar perdeyi uçuruyordu. Uzandığı yatak da sanki her yerine batıyor hissi veriyordu. En son ne olmuştu? Neden her tarafı ağrıyordu. Etrafına tekrardan baktı. Geniş ve tek yataklı bir odadaydı. Beyni olanları hatırlattığında acı içinde doğrulmaya çalıştı.
En son Umbridge'in ofisindeydi. Elinin üzerindeki acıyı hala hatırlıyordu. Doğrulmaya çalıştı, birkaç başarısız hamleden sonra vazgeçti.
Neredeydi? Umbridge onu nereye getirmişti? Bakanlık, Voldemort'un geri döndüğünü iddia ettiği için Harry'yi yalancı durumuna düşürmüşlerdi. Bu da onların bir oyunu muydu yoksa?
Kapı açıldı. Tanımadığı biriydi bu. Saçları koyu kumraldı ve tepeden topuz yapmıştı. Uzun ama hafif toplu bir kadındı. Harry'yi uyanık gören şifacı Joyce gülümsedi " Mr. Potter!" sevinç içinde haykırdı. " Sonunda uyandınız!"
Yanına yaklaştığında Harry hala düşünceler aleminde geziyordu.
" Bana..." boğazı acı içindeydi, ne olmuştu böyle? " Ne oldu?"
Yüzünü buruşturdu ve bir eli boğazına gitti.
" Mr. Potter, birkaç saat önce seherbaz arkadaşınız Mr. Weasley sizi getirdi. Alanda yaralanmışsınız. Korkarım ki, hen-"
Harry sözünü kesti " alanda yaralandım mı? Seherbaz arkadaşım mı? Ne cehennem oluyor? - birkaç kere acı içinde öksürdü ve çatallı bir sesle devam etti - ben sadece bir öğrenciyim."
Şifacı Joyce şaşkınlıkla Harry'ye baktı " Öğrenci mi? Mr. Potter, en son ne hatırlıyorsunuz?"
Harry " En son Umbridge'in ofisindeydim. " dedi. Yazı yazdığını ve elinin kanadığı anı net bir şekilde gözünün önüne geldi. Fakat beklediği ağrı yoktu.
" Umbridge mi? Azkabanda olan Umbridge mi?"
Harry her yanının ağrımasını umursamadı ve neşeyle haykırdı " Azkaban mı? Azkaban'a mı atıldı?"
Şifacı Joyce zoraki bir gülümseme yerleştirdi yüzüne " Ben birazdan geliyorum." eteğini tutup hızlıca odadan çıktı.
Harry ise bu sefer kendisini son derece zinde hissediyordu. Kabus bitmişti, Umbridge Azkaban'a atılmıştı. Ama nasıl olmuştu bu? Dumbledore mu onu buraya getirmişti? Umbridge nasıl Hogwarts görevinden alınmıştı? Ron ve Hermione neredeydi? Tanrı aşkına, yeryüzünde ne olmuştu böyle!
" Harry, dostum!" kapı kırılırcasına açılmadan önce Ron'un sesini duymuştu. Kapıya baktı, gördüğü yüz karşısında neredeyse küçük dilini yutacaktı. Ron, hatırladığı Ron'dan epey farklı görünüyordu. Boyu uzamış, sesi daha da kalınlaşmış, vücudu epey zinde görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unuttuğum O Anı Hatırlamak
FanficHarry James Potter, hafızasını kaybediyor. Harry neden hafızasını kaybetti ve hafızasını kaybetmesi ne sonuçlara yol açacak? /TAMAMLANDI/