Ep-3

523 61 27
                                    

Hikayeyi guncellemeyeli baya olmuş. Sınavlarıma hazırlanıyorum, finaller geldi çattı. Her neyse, kısa bölüm olduğunu biliyorum ama yeni bölüm at diye mesajlar alıyorum. Daha önce yazdığımı paylaşayım dedim.

Bu arada oy ve yorum sayısı ne öyle:( çok üzüldüm, cidden...

***

Ginny kaşlarını çattı. " Harry hangi yıl ve gündeyiz?"

Harry tereddüt etmeden cevapladı. " 4 Eylül 1995."

Ginny Weasley korkuyla içini çekti. Neredeyse fısıldayarak " 5 Eylül 2000" dedi.

Ginny Weasley berbat günler geçirmişti. Hogwarts'ın ilk yılında karanlık bir büyücü tarafından ele geçirilmiş, birçok arkadaşının neredeyse ölmesine neden olmuştu. Kabuslarını ziyaret etmişti, üstelik sadece bununla kalmamış, o günlük yüzünden okulda çok yalnızlık çekmişti.

Ama daha berbat günler de geçiriyordu kuşkusuz. Ron'dan haberi aldığı andan beri başlamıştı. Harry'nin gerçekten de boş  boş bakan gözlerine acıyla baktı. Dün hatırladığı her şeyi yeniden unutmuştu ve Ginny soluğunu tutmuş bu berbat anın yalnızca Harry'nin şakası olmasını umuyordu.

"Harry, bu bir şaka mı?" mırıldandı.

Harry kaşlarını çattı. Kafasına sanki ağır bir darbe almış gibi ağrı içindeydi. Eli istemsizce yara izine gitti. Yara izi ağrımıyordu, her zaman olan çok hafif yanma hissi de yoktu.

"Ne şakası Ginny? Asıl sen şaka yapıyor olmalısın." dedi şiddetle. Anlam veremiyordu, Ginny neden yaşından oldukça büyük görünüp böyle bir şaka yapmaya çalışıyordu?

Ginny hem üzgün hem de sinirliydi. Şifacılar ertesi gün çıkabileceğini söylemlemişlerdi, Harry'nin durumu hakkında nasıl bilgi sahibi olmazlardı?

Harry yeniden unutmuştu ve bu kaza yalnızca başını yere çarpmasından kaynaklanmıyordu. Ya da basit unutturma büyüsü de değildi.

Ginny tek kelime etmeden, kendisine soru dolu gözlerle bakan sevdiği adama bakmadan odadan fırladı. Tam çıktığı an odaya doğru gelen Hermione'yi gördü. Dün gece gelmiş, uyuma vakti gitmişti.

"Ginny, sorun ne?" diye sordu Hermione Granger. Ginny'nin en yakın arkadaşıydı ve Ron'un kız arkadaşıydı. Ginny ile o kadar uzun süre birlikte kalmışlardı ki, onun bir bakışından bile bir sorun olduğunu söyleyebilirdi.

"Harry hatırlamıyor!" dedi Ginny ateşli ateşli.

"Ee, dün  şifac-"

Ginny sözünü kesti " O şifacıların bir halt bildiği yok Hermione! Dün anlattıklarımızı da unutmuş!"

Hermione'in gözleri kocaman açıldı, "Sen.... emin misin?"

"Git kendin gör" dedi Ginny, Hermione'yi arkasında bırakarak ilerlerken Hermione seslendi " Nereye?"

Ginny " Tabii ki o beceriksiz şifacıyı bulmaya!" diye hırladı.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Unuttuğum O Anı HatırlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin