Not: Diğer bölüm final.
Keyifli okumalar!
***
" Harry hafızasını kaybetmeden bir iki gün önce yüklü bir miktarda anonim biri tarafından ' Unutturma İksiri' siparişi aldık. Bu iksir bünyeden bünyeye göre verilen miktarı değişiyor. Ama herkes için yalnızca 10 saat etkili. Harry hafızasını kaybedince açıkçası bu iksir yüzünden olabileceği aklıma bile gelmedi. Ama daha dün yeniden yüklü bir miktarda aynı iksir istendi, yeniden aynı anonimdi. Ben de şüphelendim, Harry'nin kanında herhangi bir iksir izi ya da lanetle yaralanmadığı için şüphelerim daha da arttı ve iksirlerin üzerine izleme büyüsü ekledim. İksir tam da buraya, Şifacı Cho'ya ulaştı. O zam-" Ginny gerisini dinlemedi. George'u bile es geçti. Az önce indiği asansöre koştu. Cho'yu bulduğu an onu elinden kimse alamazdı.
1 Eylül 2000
Whitehall, Londra, İngiltere
Sihir Bakanlığı, Sihirli Yasal Yaptırım Dairesi, Seherbaz Bürosu
Harry Potter , yakın arkadaşı Ron'un itirafı ile biraz sarsıldı. Tam dokuz yıl önce tanıştığı ve her daim yanında olan arkadaşının seherbazlığı bırakmak istediğini öğrenmek kolay değildi. Ron Weasley, kendi koltuğuna oturdu ve Harry'ye bakarken bir cevap ekliyor gibiydi. Bu kararı alırken çok düşünmüştü, elbette ki bu kararı ilk önce Hermione Granger ile paylaştı. Şaşırmıştı ama asla karşı çıkmadı. Eninde sonunda seherbazlığı bırakacağını bildiğini itiraf etti.
" Peki.. bıraktıktan sonra ne olacak Ron?" dedi Harry uzun bir sessizlikten sonra.
" George'u n yanında çalışacağım. Biliyorsun şaka dükkanı gittikçe büyüyor ve yeni bir yer açılacak. Orayı devralacağım."
Harry başını yavaşça salladı " İtiraf etmeliyim ki, seherbazlığı bırakacağını düşünmedim." dedi hayıflanarak. " Burada mutlu olduğunu sanıyordum."
"Elbette mutluyum burada fakat ben asla kurallara bağlı biri olamadım, biliyorsun."
" Eh, ben de kurallara bağlı biri sayılmam" dedi kıkırdayarak " Yanında bana da yer var mı?"
Ron sırıttı " Elbette var Harry, fakat senin bu mesleği bırakmayacağını ikimiz de iyi biliyoruz."
" Evet... Senden ayrılmak zor olacak Ron. Bu zamana kadar her zaman yanımda olmana çok alışmıştım. " dedi, sona doğru yüzüne hafif bir kızarıklık yayıldı. Harry duygularını sıkça belli eden biri değildi. En yakın arkadaşının gidişi onu sarstı ve üzdü. Alanlara çıktıklarında her zaman Ron'u özleyeceğini şimdiden biliyordu.
" Peki ne zaman ayrılacaksın?" diye sordu.
" Diğer ay, istifamı vermeden önce sana söylemek istedim."
" Hermione zaten biliyordur. O ne dedi?" Merakla sormuştu.
"Seherbazlığı bir gün bırakmak isteyeceğimi bildiğini söyledi. Eh, Hermione'nin gözünden kaçan bir şey olamaz değil mi? "
" Kesinlikle, bunu nasıl yapıyor bilmiyorum. Ginny'ye evlenme teklif etmek istediğimi bile öğrendi."
Ron neredeyse bağırarak ayağa kalktı " Harry Lanet Potter! Kız kardeşime evlenme teklif etmek istiyorsun ve bundan neden benim haberim yok!"
***
1 Eylül 2000
93 Numaralı Diagon Yolu, Londra, İngiltere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unuttuğum O Anı Hatırlamak
FanfictionHarry James Potter, hafızasını kaybediyor. Harry neden hafızasını kaybetti ve hafızasını kaybetmesi ne sonuçlara yol açacak? /TAMAMLANDI/