Ep-6|Final

478 34 46
                                    

Hatırlatma: Bu hikaye kesinlikle ama kesinlikle hayal ürünüdür. Bu hikayedeki Cho karakteri kesinlikle ama kesinlikle hayal ürünüm, Rowling'in yazdığı Cho karakteri ile tam olarak örtüşmüyor. 

Ve bir hikayenin daha sonuna geldik. Oy veren, vermeyen; yorum yapan, yapmayan herkese teşekkür ediyorum. Yepyeni maceralarda görüşmek üzere:))

***

4 Eylül 2000

Godric's Hollow, West Country, İngiltere

Harry James Potter için Ginny Weasley çok değerliydi. Hayatına devam etmek istemesinin ilk sebebi o idi. Birdenbire hayatına girmemişti. Onu uzun yıllar boyunca tanıyordu. Yavaş yavaş kalbine girmiş ve oranın tek sahibi oluvermişti. Kötü bir gün geçirdiğinde bile, kızıl sevgilisinin bir gülümsemesi yüzünü güldürebilirdi. Her zaman anlayışlı biri olmuştu, bazı zamanlar aklını okuduğunu bile düşünüyordu. Onun tarafından sevilmek bir ayrıcalıktı, en azından Harry James Potter tam da bu şekilde düşünüyordu.

Harry, bunca zaman sevdiklerini kaybetmekle sınanmıştı. İlk önce annesi ve babasını kaybetmişti.  Cedric, vaftiz babası Sirius, Dumbledore, Remus, Tonks, Fred - daha birçok Hogwarts öğrencisi- Severus Snape ... 20 yıllık hayatına birçok acı sığdırmıştı. Onlardan biri Ginny olmak üzereydi. 

4 Eylül sabahı kapısının önünde bir mektup bulması ile başladı her şey. Kızıl saç tutamı, Ginny'nin tokası ve bir kağıt parçası. Harry elindeki tokaya bakarken donakaldı. Ginny her zaman saçlarının toplu olmasını seven biriydi. Harry ise sürekli açık bırakmasını söylerdi. Sıcak bir yaz gününde- Ginny ve Harry hayranları tarafından baskıya uğramasın ve yalnız kalabilsinler diye muggle tarafında buluşurlardı- Ginny saçları açık olduğu için o kadar kızarmıştı ki, Harry de ona muggle bir dükkandan elinde bulunan tokayı almıştı. Siyah bir tokaydı, tam birleşme yerinden küçük bir zincir aşağı kayıyor ve minicik iki hayvanı simgeleyen başları sarkıyordu. Gümüş at ve geyikti. Harry daha Ginny'ye vermeden önce sihirle yapmıştı. 

Harry birkaç dakika boyunca yerinde kalakaldı. Kalbi göğsünü hızla döverken zar zor cesaret etti ve kağıtta yazanları okudu.

" Saat 8'de Godric's Hollow'da olmazsan Ginny ölür. Bu arada yalnız gel dememe gerek yoktur herhalde. Ginny'yi tehlikeye atmak istiyorsan yardım çağırabilirsin;)"

Harry derin birkaç nefes bıraktı. Mesaj, yaramaz Harpilerin bir şakası olabilirdi. Sonuçta daha önce yine iki  üç tane şakasına maruz kalmıştı. Her biri de bu mesaj kadar korkutucuydu. 

Harry, kapısını kapattı ve koşar adımlarla şömineye vardı. Üzerindeki takım elbise rahat hareket etmesine engel olsa bile diz çöktü, direkt olarak Holyhead Harpilerin kaptanı Gwenog Jones'in adını söyledi. Harpiler antrenmandayken girişler yasaktı ve Harpilerin şakalarına genelde katılmayan kaptan ile konuşmak daha iyi olurdu. Birkaç dakika sonra Gwenog'un başı şömineden belirdi.

"Bay Potter?" şaşırmış sesi kulaklarına doldu.

"Beni neden çağırdınız?" 

Harry o an Gwenog'daki değişikliği fark edemedi. Gwenog Jones, antrenmanını bozan Sihir Bakanı olsa bile bu kadar kibar konuşmazdı. 

"Ginny geldi mi? Nerede o? Sebebini sormayın lütfen çok acil."

Gwenog başını iki yana salladı.

"Henüz gelmedi."

Harry, şömineden başını çekmese bile Gwenog Ginny'nin neden geldiğini sormayacaktı. Hatta konuşma bittikten sonra hatırlamayacaktı bile.

Unuttuğum O Anı HatırlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin