~8~

148 10 1
                                    

3 2 1 başlıyoruz...

Nutella kavanozlarını yemeye başlayınca, kızlarla birbirimize 'ne yapacağız?' Bakışları gönderdik. Muzo dışında. Çünkü o denek. Denek denmez de. Projeyi gerçekleştireceğimiz kişi diyelim.

Melis "ne yapacağız?" Derken kayan minderi geri popomun altına sıkıştırıyordum.

"Sonu Pretty Little Liars gibi olmasın da ne yaparsak yapalım." Bu dediğime güldüler. Muzo hariç. Pekala düşün Işın. Nasıl yıkarız Muzo'nun duvarlarını. Sırlarla diye düşündüm. Ama Muzo bize güvenmiyorsa neden anlatsın ki? Belki de akışına bırakmalıyız. Hayır, hayır ben akışa bırakan tiplerden değilim.

Helin ve Melis' e 'destek verin' bakışlarımı gönderip konuşmaya başladım." Pijama partisi bu kızlar. Bildigime göre sırlar ve eğlenceden oluşuyor. Ee kim başlıyor?"

"Ben"

"Pekala Helin sendeyiz." Haberleri fazla kaçırmış olabilirim.

"Bu biraz garip. Ne düşüneceğinizi bilmiyorum ama size güveniyorum. Ilk söyleyeceğim kişilerisiniz. Ben... abime karşı... böyle işte.. duygu gibimsi, karışımsı bir şeyler hissediyor olabilirim." Son kelimeleri hızla söyleyerek, kafasını ellerinin arasına aldı.

Şaşırmıştım. Ama pek emin olamadım. Muzo'yu atağa geçirmek için sallamış olabilir. Gece mesajla sormaya karar verdim. Üstünde durmadan bir sonraki anlatan kişi ben olmak istedim. Hayatım da kişisel olarak , ne suçum, ne sevdiğim biri, ne de doğaüstü güçlere sahibim. Bir ailemin yani babamın durumu. İnanç' a ağzımdan kaçırmıştım. Bunu anlatabilirim.

"Benim babam Lovatic" Muzo dahil bana bakmaya başladılar. " Aslında normal biriydi. Ama annem babamı terk etti. O günden sonra da psikolojik sorunlar başladı. Bende o zamanlar Lovatictim. Odamda hep posterleri vardı. Babamda ergenleşmeye başladı ve Lovaticliğe taktı." Durup ifadelerine baktım. Şaşırmışlardı. Muzo bile. Derin bor nefes alıp devam ettim. " Yurt dışına konserlere gitmeye başladı, her yere posterler astı, Lovatic tişörtleri, saç bantları hepsini aldı. Yeni çıkan şarkılarını dakika dakika bekledi. Lovatic arkadaş grubu kurdu. Ama he şey Londra'dan dönüşünde daha acayip olmuştu. Konserden döndüğünde, saçı maviydi ve Lovatic bantı takmıştı. Tisortleri anlatmayayım bile. Neyse çok uzattım. Kısacası döndüğünden bir iki gün sonra Lovaticlik testi yaptı. Ve sonuç düşük çıkınca, evi dağıttı, kafayı yedi yani. Şu an hastenede. O yüzden buradayım." Huh bitti.

"Oha" Muzo bu insanlık dışı kelimeyi sana hiç yakıştıramadım. Olabilir yani kimse kusursuz değildir.

Sanırım anlatımımdan etkilendi Muzo. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Ailevi sorunları ilerde öğrenirsiniz. Ama tek bir sırrım var. O da Can'ı sevdiğim"

_(solucan'ı hatırlayalım)

Pijama partisi yolunda gitti. Projede bir adım attık. Sır açıklamasından sonra deliler gibi eğlendik. Hatta sonlara doğru sarhoşlar gibi her şeye gülmeye başladık. Halam gelip 2 kez uyardı. Furkan 1 kere gelip tükürmeye çalıştı ama halam sağ olsun.

Şu an saat 02.14 ve yatakta sır üstü yatmış, ellerim kafamın altında tavanı izlerken düşünüyorum. Giderken Helin'i sıkıştırıp öğrendim. Gerçekten abisine duyguları varmış. Buna daha sonra düşünüp , şaşırmaya karar verdim.

Şimdi asıl düşünmem gereken şey şu: Muzaffer, Can'ı seviyor. Can'ı. İnanç'ın kankasını. Ve bana düşen görev de , İnanç, Can ve biz olarak bir etkinlik ayarlamak. Inanç ile arkadaş gibi davranmalı ve bu teklifi öne sürmeliyim.

LOVATIC BABAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin