"ışın kalk yavrum" halamın sesiydi bu ve beni sarsıyordu. Tek isteğim çekip gitmesiydi ne olur biraz daha uyusaydım. Gözkapaklarım ağrıyordu.Ama kalkmak zorunda olduğumu biliyordum sonunda doğru yolu seçip kalktım.giyindiğim gibi aşağı indim. Bugün forma alacaktık. Babamı özledim ama eğer sağlıklı olsaydı çok sevinirdi. Bu okul kesinlikle daha iyi bir yer. Normalde insanlanların babaları çekip gider ama benim annem gitti. Bu yetmezmiş gibi babam annem yüzünden hastalandı. anılarım aniden canlandı. Eskiden lovatictım ve gurur duyardım. Ama babam hastalanınca ergen gibi olmaya başladı.Benim sayemdede Demi 'ye taktı. İşte o günden beri yalnızdım. Babam kimseyi görmez oldu. Ara sıra kriz geçirirdim.Ama anneme asla kin beslemedim. Bunu da asla yapmam. Ne olursa olsun bir gün her şeyin biteceğine gerçek anlamda gülebileceğime inanıyorum.Mutlu olmayı beklememeyi öğrendim. Sadece gülümsemeyi öğrendim. Artık büyüdüm ve bu yeni hayata hazırım.
"Hala gerçekten çok lezzetli olmuş" belki de ben ilk defa düzgün bir yemek yiyordum. "Afiyet olsun kızım" dedi. Belkide uzun zamandır ilk defa güven hissediyordum. Gülümsedim ve hemen yemeğimi bitirmeye çalıştım.
Hala bitirmeye çalışırken Furkan geldi. "oğlum gel buraya ne pepeymiş be otur zıkkımlan şunu" halam sinirle cırladı. Bu kadınıkesinlikle sinirlendimemeliyim. Sonunda velet Furkan yemeye karar verdi. Pepe bitti ya. Şimdiden sinir oldum buna.
yemeğimi Furkan'ın pepe şarkılarıyla bitirdim ve halama "ben bitirdim halam çıkalım mı?" dedim. Halamda başıyla onayladı ve kalktık. "çantamı alıp geliyorum sen kapıda bekle ışın " dedi halam. Bende öyle yaptım. Halam gelince çıktık. arabaya atladık ve avm ye doğru yola çıktık. araba çok rahattı utanmasam yayılacağım.
Avm cidden çok büyüktü. şaşkınlığımı geride bırakıp halamı takip ettiim. "Buradan alalım ışın biz hep burdan alırız" dedi halam. "Tamam" dedim ve mağazaya girdik. Ve her zaman ki gibi görevliler başımıza üşüştü. Ahh çok gıcık olurum. Neyse sakin ol alıp çıkacağız şu lanet yerden. 1 2 3 4 5 6... saydım saydıııım ama hala halam konuşuyor. Bu böyle olmaz gidip sorayım unuttu mu ne oldu.
"Hala alıyor muyuz" dedim sakince. Halam "Sen bedenini ayarla bakalım sonra dene ve bana getir bir arkadaşımı gördüm biraz sohbet edeyim" dedi. Allah'ım sen bana sabır ver! Neyse ya hemen halldeyimede çıkıp gidelim şuradan vampir günlüklükleri çok heyecanlıydı. Elenayla Damon öpüştüler hahhaha beklediğim an ama bu sefer kesin Katherine pisliği çıkmaz. "taam hala" dedim ve bedenlere bakmaya gittim.
Bedenimi söyledim kadında uzattı hemen. Şimdi deneyelim.etek dizlerimin üstünde diğerleri de tamam. Harika sonunda gideceğiz. Halama götürdüm tama deyip ödemeye gitti.
Yüklü miktarda poşetle yürümeye çalışan halam ve ben bir mağazadan daha çıkıyoruz şu an. Kadın bana parfüm, şampuam, onlarca giysi ve bakım kremi aldı.Bunlarda yetmezmiş gibi hepsini taşıyor.Neeyse ben bir daha sorayım sonra benden günah gider. "Hala birazda bana versen poşetleri" dedim. Halamsa "şurdan inelim şöfer alacak zaten kızım" diyerek yürüyen merdivenleri işaret etti.
"pekala" dedim umutsuzsa. Kadıncağız neler yapıyor ya canım halam. karşıdan da Vini'te benzeyen bir çocuk geçiyordu. Ben ona baka baka halmdan biraz geride kaldım. Bunu nasıl fark ettin bilyor musunuz? Halamın çığlıyla!
koşarak yürüyen merdivenlere gittim. hiiiii o neeeeeeeeeeeeee? halam merdivlerde yüz üstü uzanmış kolları bacakları iki yana ayrılmış. poşetlerde üstünde duruyordu. Resmen merdivenere kapaklanmış. Herkesin benim gibi ağzı yere kadar açılmıştı.Ama çabuk toparladım ve halama seslendim. "hala!!" halam el kaldırarak " iyiyim" dedi. hemen yanına gidip kaldırmaya çalıştım. Merdivenleri durdurmuşlardı. Artık ne kadar kötü kapaklandıysa. görevlilerde yardım etti halamı kaldırdık.
Neyseki halama bir şey olmamıştı. "Hala nasıl oldu" dedim hala şaşkındım. Halam " ne bileyim Işın aniden takıldım" başımı sallamakla yetindim şahsen bügun bana yeterdi. Daha fazla adrenalin hormonuna gerek yok. Gerçi bugün halam dışında bi şey olmamıştı ama halamın çağrıştırdığı duygular hepsie yetti. suçluluk , vicdan azabı , acıma , üzüntü ve şoku resmen aynı anda yaşadım.
Eve geldiğimizde saat 16.00 dı. Eniştemle Furkan ödev yapıyorlardı. Daha doğrusu Eniştem ödev yapıyordu. Furkan oyun oynuyordu. Gıcık velet işte.
Odama çıkıp giysilerimi ve diğer aldıklarımızı yerleştirdim. Sonra yeni şampuanlarımla duş aldım. bugünkü duş şarkım chandelier di. Bu şarkı tam duşluk. Saçımı kuruturken halam kapıyı tıklatıp içeri girdi. kapı tıklatlamar falan seviyorum bu kadını. "bir şey mi oldu hala?" dedim saç kurutma makinesini kapatırken. "Sadece konuşmak için geldim canım dedi halam gülümseyerek.
Gidip yanına oturdum ve başlamasını bekledim.Halam "Işın biliyorum zor bir zaman geçiriyorsun. Tahmin bile edemem ama biz sana ne olursa olsun güveniyoruz ve inanıyoruz. Sende bu yeni okulunda başarılı olacağına dair kendine ve güven ve inan biz hep yanındayız. Baban iyileşince seni öyle görsün.Seni seviyoruz" dedi. Duydulandım ve donup kaldım halamda duygulndı bu cidden zordu. Ama dediği gibi olmalıydı. Başaracaktım.
Halama sıkıca sarıldım ve "bende sizi seviyorum" dedim. Bu içtendi ve değerli bir anıydı benim için. Halam yanağımdan öpüp "iyi geceler" dedi. Bende "iyi geceler" dedim ve çıktı. Bunlar lafla olmazdı biliyordum. Zaten lafla değildi gerçekten kendime inanıyorum artık. Yarın da okulum güzel geçecekti dönemin ortası olsada konulara hakimdim.Artık gerçek anlamda yeni bir hayata başlayacaktım.
yeni bir hayat...
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVATIC BABAM
HumorBu babası Lovatic olan bir kızın hikayesi. Bir gün babası Lovaticlik testinin düşük çıkmasıyla kriz geçirir. Zaten zor zamanlar geçiren Işın, yıkılmıştır. Babası hastaneye kaldırılınca, halasının evinin yolunu tutar. Ama orada kuzeni Furkan'ın pis o...