Kaşlarım havaya kalkarken o da yatakta doğruldu ve sırıttı. "Unutalım bu saçma olayı tamam mı?" Karnıma garip bir sızı girdiğinde Gözlerimi pörtleterek "Tamam" diye mırıldandım. İnanç ile zar zor arkadaş olabilmiştik zaten gerçekten iyi biri onu kaybetmek istemem ama neden hüzünlendiğimi anlayamıyordum.
"İyi o zaman benim gitmem gerek... Görüşürüz."
Sahte ve beceriksiz bir gülümsemeyle "Görüşürüz." dedim ve abartı bir şekilde gülmeye devam ettim.
Odadan çıktığında kafama vurmaya başladım, "Aptal beyinsiz! Niye abartı gülüyorsun Moron kız!" Dışarıdan İnanç'ın kahkahasını duyduğumda Yüzümü buruşturdum.
Ciddi anlamda rezil olmuştum. Damon posterine sinirli baktım. "Damon bebeğim niye bu kadar rezil bir insanım ben?"
_____
Ertesi gün kalktığım gibi Muzo'yu aradım.
"Haa." diye baygın sesiyle cevapladığında iyice sinirlendim. "Hangi akılla böyle bir plan yaptınız sıçmıklar! Kızım varya elimden çekeceksiniz!" Elimi havada tutarsızca sallarken kaşlarım gözümle birleşecek derecede çatılmıştı.Yine ayyaşlara kayan sesiyle "İnanç'tan hoşlanıyorsun. Yardım ettik." dedi.
"Ya Moron evlatları etmeyin ayrıca hoşlandığım falan yok!" diye tıslayıp aramayı sonlandırdım. E şimdi ben Can'ı arayıp bokluk yapmaz mıyım? Yaparım ama numarası yoktu. En iyisi Lord of the keko kuzenimle uğraşayım diye düşünerek ayaklandım.
Televizyonda caillou'yu izleyen Furkan'a Oha Diyorumdan-yapyapta olabilir- bir şaka yapmaya karar verdim. Koşa koşa mutfağa gidip paket brownileri, acı sosu, bıçağı ve şırıngayı alıp odama gittim. Iki tane browni çıkardım birini yani benim olanı bir Köşeye koydum Furkan'ın kini önüme aldım. Arka kısmından ufak bir kare açtığım gibi acı sosu şırıngaya doldurup browniye enjekte etttim. Kestiğim kısmı geri koyarak Güzelce kapattım ve kabını taktım.
Benimkini de alıp kekonun yanına sakince oturdum. Brownimden bir ısırık aldığım da gözleri bana döndü. "Halam verdi." deyip onunkini de uzattım. Elimden aceleyle kapıp televizyona geri döndü.
İlk ısırığında anlamamıştı. Sırıtarak diğer ısırığı bekledim. Yüzünü buruşturup kız gibi çığlık attığında gülme krizi geçiriyordum. Ellerini Ağzına sallayarak "lanet olsun domuz suratlı!" diye bağırdığında iyice kendimden geçtim.
Koşarak mutfağa gittiğinde bende pis bir sırıtışla kalktım ve Edward Cullen yürüyüşü yaparak geri odama gittim.
Iyi eğlenmiştim ama şimdi ne yapacağımı bilmiyordum. Muzo pislikleriyle buluşamayacağıma göre ya İnanç ya da Can'a kalmıştım. Can bokunu direkt eledim. İnanç konusunda tereddüt etsemde başka çarem yoktu. Hiç oturup dizi film izleyecek havamda değildim.
Hemen ikinci garip adlı çocuğu aradım. Ve açmadı Allah'ın belası. Kim bilir neler yapıyor da açmadı. Neyse dedim bir daha arayayım.
Bu sefer açtı neyse ki. "Hea." Bu çocuk bir Bakırköy'e uğrasın bence. "İnanç nerdesin?"
"Puff ev işte." diye mırıldandı. Cidden mi ya? Son günlerde bayağı sinirlerim bozulmuştu. Böyle giderse Eminem dinleyerek deprosyona girecektim. Silkelendim ama kendime geldiğimi söylersem yalan olur. Ve ben dürüst biriyim yani her zaman değil. Tamam pek dürüst sayılmam. Of iyi be dürüst değilim. Gibimsi ama yalancı sayılmam.
"Bir yere gidelim ya çok sıkıldım ben." sanki bunu bekliyormuş gibi hemen kabul etmesine şaşırmadım. İnanç gözlemlerime göre çok nadir hayır diyordu. Sanırım insanları kırmaktan çekiniyor. Bence bu yanlış milleti düşünmemeli. Eminim bu yüzden çok kırılmıştır.
"Nereye? Gezelim bence nereye gidebiliriz ki?" dediğinde sırıttım. "Buz pateni. Hemen gel aşağı iniyorum." itiraz etmesine izin vermeden kapattım. Ben az çok biliyordum ama o eminim bilmiyordur.
^^
İnanç bir kere daha yere kapaklandığında gülmekten ağrıyan karnımın üstüne düştüm. Acımıştı. Zar zor gülmemi bastırıp ayağa kalktım. Garip bir şekilde bana bakan İnanç'a kıkırdadım. "Keko gibi düştün resmen." O bakışı bozuldu ve oflayarak küçük adımlarla yoluna devam etti. Ben de cool bir şekilde kaydım ve iki saniyede yanında ki yerimi aldın.
"Kızma yavrum ben sana öğretirim." Kaşlarını kaldırıp bana baktı. Ve o son bakışıydı bana nerden bilebilirdim öleceğini.
__
:D son yalan tabiki Işın'ın moron iç ses oyunları kanmayın bunlara. Ve ben cidden uzun bölüm yazma özürlüsüyüm:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVATIC BABAM
HumorBu babası Lovatic olan bir kızın hikayesi. Bir gün babası Lovaticlik testinin düşük çıkmasıyla kriz geçirir. Zaten zor zamanlar geçiren Işın, yıkılmıştır. Babası hastaneye kaldırılınca, halasının evinin yolunu tutar. Ama orada kuzeni Furkan'ın pis o...