Yine alarm çalıyor. Off bugün okula gitmesem keşke. Bir dakika bugün cumartesi. Aa ıstanbul'a gidiyorum tabi.kafa mi kaldı ya.
Gözlerimi açmadan masadan telefonu elime aldım ve alarmi kapattım. Hemen kalkıp üstümü giyindim. Dönemin yarısındayız ve ben different bir okula gideceğim!
Babam nasıl acaba? Diye düşüne düşüne hüseyin amcanin kapisına geldim. Beni garaja o bırakacak.
Zillerini çaldım. O nasıl bir zil sesiydi öyle ya iyy.
Hüseyin amca hazırlanmış bile. Bana "hadi gidelim" dedi.
Maaşallah hiç susmadı(!)
Garaja geldik sonunda. " teşekkürler Hüseyin amca" deyip otobüse gittim.
14 numara he orada. Off yanimda çocuğu kucağında biri var. Ne olacak canım alt tarafı çocuk.
Hemen kulaklıklarımı taktım. Bu çocuk susmak bilmiyor. Neyse bugün kaçak gelinler var kimse keyfimi bozamaz.
Telefon sesiyle uyandım. Halam arıyor
"Alo hala" dedim uykulu uykulu.
"Işıncığım ya sen garajdan servise binip gelebilir misin?"
Tövbe ne diyor bu karı!!!!!
"Tabi tabi hala" dedim ne yapalım.
"Teşekkürler canım furkan' ın okuluna gitmem gerek de görüşürüz."
Ay bide kuzenim var benim. Üstelik çocuk.çocuklarla iyi gecindigim söylenemez.
Yanımdaki çocuk birden annesinin üstüne kustu. Kadın şok oldu. Bide bana bakıyor. Yazık ya Haha.
"Kızım ne babakıyorsun"! Resmen bağırdı ya aa deli kadın.
Bu kadar yeter en iyisi uyumak.
Uyandığımda gelmiştik. Sora sora servise bindim. Tabi eskimo insanlari gibi giyindigim için tip tip baktılar. Banane ya üşüyorum ben. Servise bindim ama şoför yer kalmadı deyince ufak bir şok geçirdim. 1 saat nerede beklerim ben ya.
"Lütfen ayakta bir yere sıkışayım. Tek başıma nerelerde beklerim." Duygu sömürüsü ahhhaha
"Tamam o zaman geç arkaya"
Sevine sevine giderken birden servis çalıştı tutunmasam yerle bütünleşecektim resmen.
Oh bakmıyorlar. En arkada bir koltuğun yanında küçük bir demir vardı. Oraya gidip tuttum.
Dakikalar gecti. Virajlı bir yola girdik. Tabi elim catlamasin diye eldiven takmıştım. O eldiven sayesinde virajda elim kaydı ve kendimi bir adamın üstünde buldum. Ya oha ya tam bir malım!!
Oooooooo ne adamı benim yaşımda. Ve dev yakışıklı oyyy yerim. Ben iç savaş verirken çocuk "kalkar mısın!" Diye bağırdı
Elim ayağım dolandı hemen kalktım. Off hep benim başıma gelir zaten.
Yol bu olayı düşünüp çocuğu keserek geçti. Ve sonunda beni bekleyen bir hala. Iyi bari servise geldı yoksa boku yemistim.
" ışıncığım gel bir tanem." Halama sarıldım üzgündü. Babama üzülüyordu kesin. Ah be baba !
"Hala babama mi üzülüyorsu?" Diye sordum. Halam " baban iyilesecek sen onu düşünme derslerine bak seni bize yakın bir koleje kaydettim pazartesi başlıyorsun." Ya oha yaaa kadın zengin tabi. Aman neyse kolej sonuçta hihi.
" tamam hala" dedim sıkıntıyla.
15 dakika sonra evdeydik. Iyi iyi uzak değildi yoksa görün donardı be benim.
Eniştem de aşırı sevecen karşıladı. Ama moral yok bende yemeği mideme indirip uyumaya gittim.
Okula 2 gün kaldı. Doğal olarak pek iyi hissetmiyorum.
Vayy odam güzelmiş. Neyse cidden yoruldum yatağa hayvan gibi atlayıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVATIC BABAM
HumorBu babası Lovatic olan bir kızın hikayesi. Bir gün babası Lovaticlik testinin düşük çıkmasıyla kriz geçirir. Zaten zor zamanlar geçiren Işın, yıkılmıştır. Babası hastaneye kaldırılınca, halasının evinin yolunu tutar. Ama orada kuzeni Furkan'ın pis o...