Doma
~Changbinov pohľad~
Konečne sme prišli domov.Hneď ako sme vošli dnu,vyšiel som hore schodami a zavrel sa v mojej izbe.Nieje tak úplne moja keďže tam bývam spolu s Hyunjinom,ale to je jedno.
Hneď ako som tam vošiel som sa zvalil na posteľ.Bol som hrozne unavený.Ale tak neprekvapuje ma to keďže som skoro celú noc nespal.Zavrel som oči a snažil sa zaspať.
Už som zaspával,keď ma zrazu vyrušila jedna myšlienka. -Jemu sa niekto páči-~Felixov pohľad~
Hneď ako sme vošli domov, on sa zabuchol v izbe.Bál som sa či je v poriadku.Najradšej by som bežal za ním, objal ho povedal mu že ho milujem a..
..ale to je jedno..to sa nikdy nestane pretože ma nemá rád..Nepovedal mi to priamo, ale je to dosť vidno.Vždy ide odo mňa čo najďalej a keď sa má so mnou rozprávať,radšej ide preč a ten jeho pohľad..milujem ho,ale keď sa pozerá na mňa vyzerá tak..hrozivo..
No nevadí, nemôžem sa rozprávať s ním, ale to neznamená,že nemôžem ísť za jeho spolubývajúcim.Ach Hyunjin..ani nevie aké má šťastie,že s ním býva v jednej izbe.
Sadol som si k nemu na gauč a nenápadne sa na neho pozrel.
"Hyunjin?"povedal som potichu.
"Uhm"odpovedal mi,ale stále sa pozeral na telku.
"Nevieš či je Changbin v poriadku?"povedal som ešte tichšie a svoj pohľad odvrátil na zem.
"Asi hej,prečo by nemal byť?"spýtal sa ma, no tentokrát sa na mňa aj pozrel.
"Eh..iba taak,len mi dnes prišiel taký zvláštny"
"To bude tým,že v noci nespal.Stále ma budil,tým ako si tam stále niečo hovoril.Vraj má niekto krásne pery a také čosi.Hah, niekto sa nám asi zamiloval,ale kto vie.Bývať s ním nieje moc výhra.Niekedy býva námesačný a robí divné veci"pokročil plecami a ďalej sa venoval telke.
"Oh, dobre..ďakujem"usmial som sa a bežal do svojej izby.
"Jemu sa niekto páči? Ale.."začal som sa nervózne chytať svojich vlasov
"Komu sa kto páči?"
Po tejto otázke som stuhol..Tak trochu som si nevšimol,že v našej izbe je aj môj úžasný spolubývajúci.
"Jisung,nehovor mi,že si ma počul.."pozrel som sa na Jisunga,ktorý sedel na posteli a s úsmevom sa na mňa pozeral.
"Dobre,nepoviem"povedal a usmial sa na mňa aj s tými jeho krásnymi zúbkami.
Sadol som si na svoju posteľ a tvár si skryl do dlaní.
"Hmm,budem hádať.Ten niekto kto sa ti páči, čo si hovoril v tom rozhovore,tak si zistil, že jemu sa páči niekto iný.Je to správne?"pozrel sa na mňa so zamysleným pohľadom.
Len som prikývol a ďalej sa pozeral do podlahy.
"Hm a povieš mi kto to je?"sadol si vedľa mňa na posteľ.
"Prepáč,ale nemyslím si,že by to niekto mal vedieť"
"To nevadí.Keď budeš chcieť,tak mi to povec a možno ti budem vedieť pomôcť"usmial sa a objal ma.
"Ďakujem Hanie"objal som ho späť.
YOU ARE READING
💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]
FanfictionChanglix ✨ Začiatok-22.3.2021 Koniec-19.4.2021 Felix,slávny chlapec z kpop skupiny sa zamiluje do člena svojej skupiny. Prizná mu to?