"On n-nepil?"prekvapene som na neho hľadel.
"Nie,keď sme sa vrátili domov,povedal mi, že ho bolí hlava.Celý čas som bol pri ňom a naozaj nepil nič iné ako vodu takže-"
"TAKŽE SA MU PÁČIM??"nenechal som ho dohovoriť a vyskočil na nohy.
"No..asi áno"usmial sa na mňa Jisung.
"Ale..radšej nebudem nič robiť a potom uvidíme či to myslel vážne"sadol som si späť k nemu.
"Áno áno.Počuj,musím ísť niečo ešte urobiť"prikývol som a Jisung odišiel.~Jisungov pohľad~
Napadlo mi,že zajtra to budú 3 mesiace čo som s Felixom na izbe.To znamená, že zajtra by sme sa mali meniť.Chan vymyslel,že každé 3 mesiace sa budeme ako spolubývajúci meniť.Chcel som ho o niečo poprosiť tak som sa vydal do jeho izby, ktorú zdieľal so Seungminom.Vedel som, že tam je pretože dneska s chalanmi nepil ani on.Zaklopal som.
Po chvíľke sa spoza dverí ozvalo "Áno?"tak som vošiel.Chan sedel na posteli.Seungmin tam nebol takže je asi ešte dole s chalanmi.Zatvoril som dvere a sadol si k nemu.
"Čo potrebuješ? Musím ešte niečo dokončiť"povedal a niečo si písal v zošite.
"No..ja..chcel som ťa o niečo poprosiť"pozrel som sa na neho s veľkými očami.
Pozrel sa na mňa a pohľadom mi naznačil že ma počúva.
"No,myslím,že zajtra by sme sa mali meniť.."
"Áno,práve na tom pracujem"
"No a ja som ťa chcel poprosiť..mohol by som byť na izbe s Minhom?"pozrel som sa na neho s prosbou v očiach.
"Ak chceš,samozrejme"usmial sa na mňa a niečo si zapísal do toho zošita.
"Ďakujem moc"poďakoval som sa mu a išiel smerom ku dverám.
"A ešte niečo"otočil som sa späť ku Chanovi.
"Hmm?"zdvihol na mňa pohľad.
"Mohol by si prosím dať spolu Felixa s Changbinom? Prosiiiim"urobil som znova tie veľké očká.
"Felix a Changbin? Prečo to chceš?"nechápal trochu.
"Too ti nemôžem povedať,ale prosím daj ich dokopy.Som si istý že im to vadiť nebude"trochu zákerne som sa usmial a odišiel z izby.
Prišiel som späť k Felixovi do našej izby.Sadol som si vedľa neho na posteľ a oprel sa o stenu.
"Prečo si tu so mnou a nejdeš sa dolu zabávať s chalanmi?"pozrel sa na mňa nechápavo.
"Vieš,oni dole pijú a to není nič pre mňa.A navyše je mi s tebou dobre a mali by sme si užiť posledný večer spolu"zasmial som sa a on sa na mňa divne pozrel.
"Ako to myslíš..posledný večer?"
"Zajtra meníme izby"zasmial som sa.
"Počkať čo? To už sú 3 mesiace??"bolo vidno že je prekvapený ale ani sa mu nedivím ,tiež sa mi to nezdá.Len som mu prikývol a on sa oprel ku mne.Začali sme sa rozprávať o rôznych veciach.Rád sa s ním rozprávam.Môžem s ním hovoriť o hocičom s vedomím,že to nikomu nepovie.Takto sme sa rozprávali až do noci.Po nejakej dobe som si všimol,že zaspal.Prikryl som ho perinou a ľahol si do svojej postele.Keďže som bol dosť unavený,netrvalo dlho kým som zaspal.~Ráno~
~Felixov pohľad~
Zobudil som sa s celkom fajn náladou,čo je super.Keď som sa posadil,všimol som si,že Jisung už v posteli nebol.Pravdepodovne išiel už dole.Nechápem ho.Môže spať,nemusí vstávať..ale on aj tak nespí a vstáva každé ráno tak skoro.Postavil som sa z postele,pretrel si oči a išiel sa prezliecť.
Keď som bol prezlečený,išiel som si spraviť rannú (uhm pol 10) hygienu.Potom som zišiel dole do obývačky,kde už boli všetci chalani.
"No konečne,naša rúženka nám vstala"zasmial sa Minho.Neodpovedal som mu a pozrel sa na Jisunga,ktorý sa na mňa nejak divne pozeral.Následne som sa pozrel na Changbina,ktorý bol tak nejak celý červený.Nechápal som čo sa im stalo.Jisung prišiel ku mne.
"Neboj,poďakuješ mi neskôr"pošepkal,usmial sa a ukázal na stôl,na ktorom bol papierik.
Zobral som ho do rúk a začal si čítať.
Cool,to je zoznam,kto bude s kým na izbe.
Okej,ja budem s Changbinom.
POČKAŤ JA BUDEM NA IZBE S CHANGBINOM??!?
YOU ARE READING
💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]
FanfictionChanglix ✨ Začiatok-22.3.2021 Koniec-19.4.2021 Felix,slávny chlapec z kpop skupiny sa zamiluje do člena svojej skupiny. Prizná mu to?