~Changbinov pohľad~
"Nijak a nikdy medzi nami nič nebude.Ak ste si nevšimli,on ma neberie ako niečo viac takže mi prosím dajte pokoj!"počul som,ako vykríkol Felix.
T-takže sa mu naozaj páčim? Nad touto myšlienkou som sa pousmial,no môj úsmev zmizol hneď ako ma napadlo niečo ďalšie.
To na neho naozaj pôsobím až takto? Myslel som,že vidí moje city k nemu..
Cítil som sa zle,tak som sa rozbehol dolu schodami ku chalanom."Kde je Felix??"
"Niekam von" pokrčil pleciami Minho a ďalej mi nevenoval pozornosť.Och,ako ho mám nájsť keď išiel von, neviem kam.
Vybehol som pred dom"Felix,kde si!?"Začal som sa obzerať.Moje srdce sa ukľudnilo,keď som ho zbadal sedieť na lavičke pred naším domom.
"Si v poriadku?"pomaly som si sadol k nemu.Neodpovedal,iba prikývol.
"Počuj,asi by som ti mal niečo už konečne povedať.."
"Ja...ja to viem"pozrel sa do zeme.
"Vieš?"
"Áno,viem že ma nemáš rád,že má berieš len ako kamaráta..všetko viem.."pozrel sa na mňa.Vyzeral smutno."Nie,nevieš nič"
"Ako to myslíš?"nechápal.
Rozmýšľal som,ako mu to mám povedať.Niečo ma napadlo..
"Takto"nepovedal som nič viac.Pomaly som sa k nemu naklonil a konečne spojil naše pery.Vždy som rozmýšľal aké to bude,ale nikdy ma nenapadlo že to bude až takto úžasné.Jeho pery sú také..jemné.Keď som sa odtiahol videl som,že sa na mňa prekvapene pozeral.
"Ľúbim ťa"usmial som sa na neho s nádejou,že moje myšlienky o tom,že sa mu páčim aj ja sú pravdivé.
"T-to myslíš vážne?"
Prikývol som mu a videl som,že sa pomaly začal usmievať.
Hodil sa mi okolo krku a objal ma.Ja som ho objal späť,ale ešte pevnejšie."Ľúbim ťa Lixie,veľmi"
"Aj ja teba Binnie"Hneď ako to odpovedal,odtiahol sa odo mňa preč.
"Stalo sa niečo?"nechápavo som sa na neho pozrel.
"Nie...len..pred niekoľkými minútami som povedal,že má nemáš rád a že-"
"Áno,viem.Počul som ťa a preto som za tebou išiel"
"Takže je vlastne dobre, že som to povedal inak by sa toto nestalo"
"No.. áno"chcel som ho znova pobozkať no niečo, alebo skôr niekto ma prerušil"Chalani večera!"ja toho Christophera raz zabijem.
Neochotne som sa postavil a spolu s Lixom sme vošli dnu.
"Ale ale kto sa nám to vrátil"znova sa zasmial Minho.
Videl som že to Felixovi asi nieje moc príjemné tak som ho utíšil vražedným pohľadom.Najradšej by som ho už skopol zo schodov,ale sedieť sa mi za vraždu teraz fakt ísť nechce.
Len som okolo neho prešiel a išiel do kuchyne.Sadol som si ku stolu a ochvíľku prišli aj Jisung s Lixom.
Felix si sadol vedľa mňa na čo som sa jemne pousmial tak,aby si to nikto nevšimol.~Felixov pohľad~
Keď sme dojedli, ešte sme sa chvíľu všetci rozprávali.Do rozhovoru som sa moc nezapájal, nechcelo sa mi.Len som ticho sedel a počúval ich.Zrazu mi vo vrecku zavybroval mobil.Vybral som ho,aby som sa pozrel kto mi píše.
Písal mi... Changbin?
Nechápal som prečo mi píše,veď sedí vedľa mňa.Pozrel som sa na neho a otvoril si jeho správu.Binnie<3
Za 5 minút prídi hore do izby~Pozrel som sa na neho a prikývol som mu na znak súhlasu.On sa len usmial a zdvihol sa od stolu "idem už hore,dobrú."
Chvíľu potom ako odišiel som sa postavil aj ja "Už si idem ľahnúť,dobrú noc"poprial som chalanom a bežal za Binniem.
Vošiel som do izby.Bola tam celkom tma.Svietila len nočná lampička.Changbina som tam nikde nevidel.
"Binnie?"zavrel som dvere a prišiel som do stredu miestnosti.
Zrazu ma niekto zozadu chytil a zvalil na Changbinovú posteľ.Áno,bol to on.
Ležal som na chrbáte a on bol rukami podopretý nado mnou.
"Teraz nám to už nikto nepokazí"pousmial sa a sklonil sa ku mne.Urobil to.Konečne.Spojil naše pery.Konečne som tie jeho mohol cítiť na tých mojích.Sú také úžasné.
Ešte chvíľku sme sa bozkávali a potom sme sa odtiahli kôli nedostatku kyslíka.Obaja sme sa usmiali a on si ľahol vedľa mňa.Zozadu ma objal a s rukami okolo môjho pásu si ma pristúpil k sebe.
"Binnie,ale ja sa musím ísť ešte osprchovať a tak"pošepkal som mu.
"Teraz už nikam nejdeš a dneska spíš vedľa mňa"dal mi bozk do vlasov.Chytil som mu ruky a ešte viac sa k nemu pritúlil.Neverím,že sa toto naozaj deje.Veď to je lepšie ako sen.Prosím,ak je to sen,nech nikdy neskončí.
Takto sme spolu v objatí zaspali.
YOU ARE READING
💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]
FanfictionChanglix ✨ Začiatok-22.3.2021 Koniec-19.4.2021 Felix,slávny chlapec z kpop skupiny sa zamiluje do člena svojej skupiny. Prizná mu to?