°13°

186 19 0
                                    

~Changbinov pohľad~
Keď som sa osprchoval a celkovo dal do poriadku,vyšiel som z kúpeľne a išiel do našej izby.
Hneď ako som vošiel,naskytol sa mi pohľad na Felixa.Vyzeral vtipne pretože mal na hlave kapucňu.Nemal ju normálne.Mal ju aj na tvári.

Nejak takto, len to mal úplne zatiahnuté

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nejak takto, len to mal úplne zatiahnuté.Chápeme sa😂

Začal som sa smiať.Hneď ako si všimol,že tam som,dal si ju dole
Sadol som si na svoju posteľ a zobral masť,ktorú som tam mal položenú.
"To je čo?"spýtal sa Lix a ukázal na masť.
"To mi dal doktor na tú nohu"usmial som sa.
"Um,môžem ja?"spýtal sa a prišiel ku mne.
Bez slova som mu podal tú masť.On sa usmial a sadol si k mojím nohám.Prekvapene som sa na neho pozeral.Trochu tej masti si zobral na ruku a naniesol mi ju na nohu.Začal to rozotierať.Jeho dotyk bol príjemný..taký..jemný.
Bože chlapec,prečo so mnou toto robíš..

"Hotovo"s úsmevom sa postavil a podal mi tú masť.
"Ďakujem"pozeral som sa na neho ako na zjavenie.Viem,mal by som sa naučiť ovládať..

Takto nejak ubehli 3 týždne.Felix sa o mňa stále tak pekne staral a ja som sa do neho 2. krát zamiloval..
Tá noha má už nebolela, takže som už ani barle nepotreboval.S chalanmi sme sa rozhodli,že pôjdeme von sa prejsť.Keď nad tým tak rozmýšľam.Už dlho som nebol vonku.

Bolo 13:40 a my sme sa už chystali.Rozhodli sme sa,že pôjdeme do takého jedného parku.Je síce trochu ďalej,ale máme autá takže pohoda.
S Chanom išli Hyunjin,Minho,Jisung a Felix.
Ja som išiel so Seungminom a Jeonginom.
Chcel som ísť s Felixom, ale tu polhodinku v aute zvládnem.Šoféroval som ja keďže tým dvom sa nechcelo.
Cesta bola celkom kľudná keďže obaja mali slúchadlá.

Keď sme tam prišli,zaparkovali sme autá a vošli do parku.Nebolo tam veľa ľudí,čo bolo pre nás dobré.

Chvíľu sme len tak chodili hore-dole.Potom sme si všimli,že tam sú aj preliezky.
Jisung,Jeongin,Hyunjin a Seungmin sa tam hneď rozbehli,na čo sme sa my začali smiať.

Ubehla asi nejaká hodinka a začalo sa pomaly ochladzovať.Mne to bolo jedno pretože som mal aj mikinu,aj bundu.
Pozrel som sa na Felixa, ktorý stál trochu bokom.Vyzeral divne.
"Si v poriadku?"prišiel som k nemu.
"Áno,len mi je trochu zima"zasmial sa.
Ach,nečudujem sa keďže si nezobral ani mikinu,ani nič.
Iba som sa zasmial a vyzliekol si bundu.
Prehodil som ju cez neho.Ostal prekvapený,ale potom si ju obliekol a objal ma.Nečakal som to od neho,ale objatie som mu opätoval.

"Uuu,tu sa deje čoo?"zasmial sa na nás Minho.
Odtiahli sme sa od seba a ďalej to nikto neriešil.

Večer sme sa vrátili domov.Sedeli sme v obývačke a rozprávali sa.Nesedel som pri Felixovi.On sedel oproti mne medzi Seungminom a Hyunjinom.Celú dobu som ho nenápadne sledoval.Nejak dobre sa s Hyunjinom bavili.No zrazu sa niečo stalo.Felix sa o Hyunjina oprel a hlavu si položil na jeho plece.Hyunjin mu dal okolo pliec ruku.Hrozne ma to naštvalo.Toto predsa nemôžu...
Postavil som sa a bez slova odišiel do izby.Ľahol som si na posteľ a pozeral sa do stropu.Toto proste nie.Prečo to urobili?

Asi po 10 minútach došiel do izby Felix.
"Si v poriadku Binnie? Prečo si odišiel"spýtal sa a sadol si ku mne posteľ.
"Lebo"odpovedal som mu,no nepozrel som sa na neho.
"Deje sa niečo? Nevyzeráš,že si v poriadku"
"Nie"jednoslovne som mu znova odpovedal.
"Ale no tak.Ak sa niečo deje,mne to môžeš povedať" milo sa na mňa usmial.
Nechcel som mu to povedať.
Myslím,že teraz na to není ten správny čas..
"No..ja...necítim sa dobre"povel som tichším tónom.

"Bolí ťa hlava?"
"Ehm..no..aj"nechcel som mu klamať,ale už som to musel nejako zahovoriť.
Len sa na mňa pozrel a odišiel z izby.
"Nahneval sa? Povedal som niečo zle?"

💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]Where stories live. Discover now