°4°

199 22 0
                                    

Ešte chvíľu som ho držal v objatí.Potom som ho pustil a ľahol si na posteľ.
Oči sa mi pomaly zalievali slzami.
Vedel som, že plač mi v ničom nepomôže a nezíska mi jeho srdce, ale už som to v sebe ďalej nedokázal udržať.Rozplakal som sa.Naplno.
Jisung sa na mňa pozeral so starosťou v očiach.Vždy sa o mňa zaujímal a snažil sa mi pomôcť.Vždy chcel každému pomôcť a to bolo na ňom zlaté.

"Chalani večera!" započuli sme Chana.
S uslzenými očami som sa pozrel na Jisunga.
"Daj sa do poriadku,ja ťa zatiaľ budem kryť"usmial sa na mňa Jisung
"Ďakujem Hanie"prikývol a odišiel dole.

~Jisungov pohľad~
Odišiel som z izby a išiel dolu schodami smerom do kuchyne.Rozmýšľal som, kto sa môže Felixovi páčiť.Veď ja to zistím.
Vošiel som do kuchyne, kde už boli všetci chalani okrem mňa a Felixa.Trochu ma prekvapilo,že tam bol aj Changbin keďže vraj išiel spať.Vyzeral unavene takže predpokladám,že toho moc nenaspal.
Sadol som si medzi Minha a Seungmina.
"A kde je Felix"spýtal sa Chan s prekvapeným pohľadom.
"Noo, on ešte sa musel prezliecť ale hneď príde"rýchlo som povedal a odvrátil som pohľad.
Po chvíľke do miestnosti vošiel Felix.Mal na hlave kapucňu od mikiny,takže mu do tváre moc nebolo vidno.
Voľné miesto bolo vedľa Hyunjina ale aj vedľa Changbina.Chvíľku stál ale nakoniec si sadol ku Hyunjinovi.
"Felix,si v poriadku?"spýtal sa Minho.
"Hejj v pohode,len ma trochu bolí hlava"usmial sa no po chvíľke jeho úsmev znovu klesol.Videl som to,keďže som sedel oproti nemu,ale pochybujem, že to videli aj ostatný.Bolo mi ho ľúto,ale nechcel som to tam rozoberať.Nechcel som,aby sa do neho ostatný pustili otázkami.Ostal som teda ticho.
Všimol som si Changbina.Sedel na opačnej strane stola ako Felix, no to mu nebránilo v tom,aby sa na neho pozeral.Nebol to jeho bežný pohľad.Povedal by som, že..vyzeral ako keby..ako keby sa o Felixa bál.
No z môjho rozmýšľania má vyrušil BangChan.
"No, takže..zajtra máme koncert.Dobre sa vyspite,nech ste ráno pripravený.Dúfam, že zo seba dáme to najlepšie pre naších Stays"usmial sa a pozbieral už prázdne taniere.
Hyunjin pomohol BangChanovi upratať kuchyňu a ostatní chalani odišli do svojich izieb.Ostali sme tam len ja,Felix a Changbin.Bin vyzeral že chce niečo povedať,ale vtedy sa Felix postavil a odišiel.Vedel som,že na tom asi nieje moc dobre. "Dobrú Changbin"postavil som sa a bežal za Felixom.

💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]Where stories live. Discover now