~Felixov pohľad~
Ráno som sa zobudil okolo 8 hodiny.Bol som trochu zmätený keď som oproti sebe videl svoju posteľ.
To logický znamená,že tam niesom.
Potom ako som na svojom páse zacítil niekoho ruky som si spomenul na to,čo sa stalo včera.
Pousmial som sa a viac sa pritúlil k Binniemu.
"Dobré ránko láska"započul som jeho ešte rozospatý hlas.
"Láska?"
"Lúbim ťa takže áno,si moja láska"Jzjavsiwbzoa môže byť tak zlatý a znieť tak hot naraz?
Dali sme sa do poriadku a zišli dolu,kde už boli všetci chalani okrem Jeongina a Chana.
~Changbinov pohľad~
"Ale dobré ránko"poprial Hyunjin.
"Ako sa nám vyspinkal Felix,ktorého jeho láska nechce"znova začal Minho."Minho prestaň"povedal potichu Felix.
"Hej hyung a kde berieš istotu,že je to pravda?"zapojil som sa do rozhovoru ja.
"A není"povedal s výsmešným tónom.
Pokrútil som hlavou na znak nie."Dokáž to"
"Okej"usmial som sa a otočil som sa na Lixa.
Chytil som do dlaní jeho tvár a znova si privlastnil jeho pery.
On mi dal ruky okolo krku."Dobre dobre,stačí.Verím"začal Minho a niekam odišiel.
Odtiahli sme sa a zbadal som vysmiatého Jisunga ktorý tlieskal. Ostatní chalani sa usmievali.Som rád,že na nás nenadávajú alebo podobné.
Milujem ho.
Áno,milujem MÔJHO Felixa.
~❤️~Okeeej posledná časť😂
Dúfam,že sa vám môj prvý príbeh páčil a ak ste si ho prečítali až do konca..ďakujem💓
YOU ARE READING
💓You're my best choice💓 [CHANGLIX]
FanfictionChanglix ✨ Začiatok-22.3.2021 Koniec-19.4.2021 Felix,slávny chlapec z kpop skupiny sa zamiluje do člena svojej skupiny. Prizná mu to?