"37„

408 26 3
                                    

Author

Ο Draco άρχισε να αγχώνεται ακόμα περισσότερο, ξερει τι πρέπει να κάνει και πως να το κάνει αλλα δεν είναι ευκολο να σκοτώσεις έναν άνθρωπο που σε έβαλε μέσα στο σχολείο του.

Μπορεί να μην είχαν ποτέ καλές σχέσεις, όμως ο Draco δεν είναι δολοφόνος σαν τον πατέρα του και πολλούς άλλους.

Θέλει μια ήρεμη ζωή, παλιά ήθελε να μείνει μόνος του για πάντα όμως όταν άρχισε να καταλαβαίνει πως είναι να αγαπάς κάποιον θέλει να είναι μόνο με την Y/n.

Δεν είναι ευκολο να βρεις κάποιον που να σε αγαπάει τόσο πολύ και να μπορείτε να περάσατε τα εμπόδια μαζί, δίπλα δίπλα.

Ο Draco και η Y/n νιώθουν τυχεροί αλλα και άτυχοι ταυτόχρονα.

Οι εβδομάδες περνούσαν και ερχόταν όλο και πιο κοντά το τέλος της χρονιάς και η δολοφονία του Dumbledore.

Σαν να έχουν αρρωστήσει από μια αρρώστια που δεν υπάρχει κανονικά, μόνο στο μυαλό των άλλων.

Ο ύπνος δεν τους κάνει την χάρη και είναι όλοι μέρα ξύπνιο βασανίζοντας τους εαυτούς τους επειδή δεν είχαν άλλη επιλογή.

Άμα το έσκαγαν δεν θα ήταν ποτέ ελεύθεροι, πάντα κάποιος θα προσπαθούσε να τους ψάξει.

Αυτήν την στιγμή ο Draco είναι μαζί με τον Blaise και του λέει όλην την αλήθεια για το τι είναι. Ελπίζοντας πως θα τον καταλάβει και πως θα είναι μαζί του γιατί έτσι είναι οι φίλοι.

Ευτυχώς γι αυτούς ο Blaise δεν φάνηκε να τον ενοχλεί ιδιαίτερα επειδή τυχαία το είχε ακούσει σε μια συζήτηση μαζί με την Y/n. Γι αυτό άρχισε να τους κάνει πάλι παρέα επειδή κατάλαβε το ποσό χρειαζόντουσαν έναν παλιό φίλο που ποτέ δεν τους ξέχασε και ανησυχούσε γι αυτούς.

"Άρα δεν θα το πεις σε κανέναν;" Ρώτησε ο Draco στον Blaise
"Οχι βέβαια" απάντησε

Η Y/n χαρηκε παρά πολύ που ο παιδικός της φίλος την υποστηρίζει.

Στο μεταξύ ο Riddle συζητάει κάθε μέρα μαζί με τον πατέρα του και του λέει πως ο Draco θα τα θαλασσώσει και δεν θα κάνει τίποτα σωστά.

Ο Voldemort το γνωρίζει αυτό, έβαλε τον Draco να κάνει την δουλειά γιατί ήξερε πως η Y/n θα ήθελε να τον βοηθησει και να γίνει deatheater.

Όλοι οι deatheaters λενε τις απόψεις τους σχετικά με το θέμα πως ο μικρός Malfoy δεν θα την ολοκληρώσει αυτό που έχει να κάνει.

Y/n's POV —

"Draco πρέπει να ηρεμήσεις, ο Potter είναι μαζί με τον Dumbledore τώρα" τον είπε ο θείος μου

So this is love?Where stories live. Discover now