"Ήταν ή αυτός ή εσυ"
-
Αρχίσαμε να πολεμάμε γιατί κατάφεραν αρκετά γρηγορα να σπάσουν την ασπίδα που είχανε κάνει οι καθηγητές.
Εγώ μαζί με την Hermione παλεύαμε δίπλα δίπλα και προστατεύαμε η μια την άλλην.
Ολα πήγαιναν τέλεια μέχρι που αναγκάστηκα να χτυπήσω τον Julian.
Ήταν αντίπαλος μου αυτήν την στιγμή και δεν άντεχα να πολεμήσω μαζί του, οποτε απομακρύνθηκα από εκεί.
Ξαφνικά είδα κάτι που δεν περίμενα, ήταν ο πατέρας μου μαζί με τον Lucius. Είχα μείνει παγωτό και τους κοιτουσα ως αποτέλεσμα η Bellatrix να με χτυπήσει.
"Να μάθεις να σέβεσαι τον άρχοντα σου" με είπε ενώ ήταν από πάνω μου
Όμως κάποιος την έριξε κάτω
"Σε είπα πως δεν θα αφήσω κανέναν να σε κάνει κακό" είπε ο Tom και με σήκωσε
Με λίγα λόγια πήγαινε ενάντια στον πατέρα του για χάρη μου.
Δεν ήξερα τι να απαντήσω απλώς δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω του.
Με κοιτούσε με αυτός με την ίδια ακριβώς φλόγα όπως με κοιτούσε πριν κάτι μέρες. Σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα μέσα του μετά από την προδοσία
Ξαφνικά κάποιος τον έριξε ένα ξόρκι και έπεσε κάτω, γύρισα και είδα τον Draco
Έτρεξε και με αγκάλιασε
"Σε έκανε τίποτα;" Με ρώτησε
"Δεν με έκανε τίποτα, ηρέμησε" τον είπα και έφυγα από την αγκαλιά του, με κοίταξε περίεργα αλλα δεν έχουμε ωρα για τέτοια.Έπρεπε να σωθούμε..
Κοίταξα για μια τελευταία φορά τον Tom και έφυγα από εκεί.
Μπήκα μέσα στο σχολείο για να βοηθήσω κανέναν αλλα από οτι είδα ήταν παρά πολύ αργά.
Μπροστά μου σκοτώθηκε ο Fred Weasley..
Αν είχα ερθει πιο νωρίς θα μπορούσα να τον είχα σώσει. Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου και έπεφταν πάνω στα μάγουλα μου.
Ήταν αδελφός, φίλος και πάνω από ολα ένα καλό παιδί με πολύ γέλιο.
Κάποιοι άνθρωποι θα έπρεπε να μην πεθαίνουν, αλλα να έμεναν για πάντα ζωντανοί.
Μέσα στην θλίψη που με κυρίευε εκείνην την στιγμή ο Voldemort άρχισε να μας μιλάει.
"Φίλοι μου, σταματάμε τον πόλεμο για να θρηνήσουμε και να θρηνήσετε τις δικές σας απώλειες. Τον μόνο που θελουμε είναι ο Harry Potter και το ξερει και ο ίδιος. Όσο για εσένα αγόρι έλα να με βρεις στο δάσος για να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία, δεν θα ήθελες να πεθάνουν κι άλλοι εξαιτίας σου"
YOU ARE READING
So this is love?
Fanfiction"Δεν νομίζω πως μπορώ να μείνω άλλο μακριά σου„ - Y/N Blossom - Story Rankings #1 fanfiction