25🌵

171 27 2
                                    

"Hah?!!!!! Si mael tu ikut skli?!!"

^Haruto pov^

Aq dgn sengaja pikir bkn ii psl diorg. Diorg dh kawen ke? Dh ade ank ke blom? Tinggal kat mne?  Yg penting dh bape lame dh kawin?

Haishhh naruto..... Jiyhi setia ngn janji kau dgn dia dlu.... X mungkin dia nk mungkirinya. Kau un tahu yg dia bkn senang nk terpikat dgn lelaki yg kecuali muka kau yg hencem mencem yini. Ceh...jauh beno aq melalut... Tpi benar dri sudut fakta...

"Perlu ke aq kne ulang ape yg aq ckp tadi hah? "

Chaerin mengacau aq yg tgah mengelamun. Smpai x sedar Junkyu dh blah

"Haruto jom! "ajak jeongwoo tetibe di sebalik muka pintu di dlm bilik dance studio.

"Nnti aq call kau blik... YG-nim dah mrah tu... " aq terus menamatkn panggilan.

Aq menyelutkn phone aq dlm poket seluar.  Jnji phone dekat ngn aq.

2 Years later.... Cehhhh ayat bi keling....

^a/n pov^

"Chukahae TREASURE kerana dh memenangi award ii yg anda telah dpt... " -dj radio kbs

"Yg pasti diorg mmg telah popular sejak pre debut lgi.. Sungguh x sangka" -dj satu lgi

"Semuanye macho ii hensem ii... Btw single lak tu.... " -dj perempuan gatal

"opfoz laa diorg femes... Di bwah YG ENTERTAINMENT kut... Gila x femes.. " -dj pomuan jugak.

*di muka pintu utama building YGE*

Maka keluarla muka ii yg dikatakan macho hensem femes meletop BOM yg telah memikat hati wanita ii di luar sana specially peminatnye iaitu treasure maker atau lbih dikenali TEUME termasok anda.

"oppa!"

"wang JUNKYU! "

"HAJEONGWOOOOO"

"kijoringgggggggg neomu saranghae..  "

"my little cute pig hyunsuk oppa! "

"Asahiiiiiii asahiii asahi"

"yoshiyaaaah!!!! "

"pilateseus!!! Jihoonie ya"

"yedamie"

"SO DONUTHWAN!!! "

"Kim DOYOUNG!!!! SHOW YOUR LOVE TO ME! "

"Banana milk!  Asparagus"

Di sini terdapat rmai wanita yg teramat gedik nk mati.  Hampir lemas 12 org anggota TREASURE di buat oleh fans nyer yg sebok nk pegang ii.

TREASURE hanya yg mmpu melambai lambai jer.  X kan laaa bgi pelok lak.  Erh tiber siak.

Jauh di sudut hati seseorg dri ahli group tu sgt merindui seseorg yg begitu jauh di matanyer yg dinamakan bekas isteri.... Lebih difahami ex waif laaa.... Ntah hidop ke org yg ditunggu itu. Harap masih bernyawa laaa...

TREASURE otw ke airport... Schedule mereka mengatakan diorg harus menjemput seseorang dri airport itu utk dijadikn tetamu khas utk program yg mereka akan shoot nnti.  Yg pasti bkn Tmap laaa nyah.

Beberapa lama selepas itu diorg smpai di airport.

^Haruto pov^

Haish....  Mase ni laaa aq nk buang hajat kecil.  Tpi Mrs Oh bru jer smpai...kan aq blah gitu jer nnti dia pikir aq lari plak.

"ruto klau btol ii x tahan pergi jelaaa kan x pepsl kau terbuang dlm seluar an.  Kan lebih malu tu kan? " jeongwoo di sblh memberitahuku

Cam tahu ii jer aq nk terkencing.

[✔] JUST FOR YOU 💎WATANABE HARUTO 💎Where stories live. Discover now