THREE

472 44 12
                                    


SKIP <ROOFTOP>

^Haruto pov^

"Weyshh pening weahhhhssss lyn bdak hot tu"

Jeongwoo x abish nk bebel psl jiyhi tu. Aq thu laah dia terpakse kwn ngbn dia.

"Woit! AQ DGN MURAH HATI NK KWN NGN DIA IKHLAS LBIH DRI KAU BKN TERPAKSE!!!"

Wesh asal rmai sgt org bleh bace suara hati skrg ni?

"So, haruto kau ade pape update psl jiy...."

"Erh mashihohyung ni bru first step kn? Blum ade hasil lgi.. btul x Haruto?"

Ko dh pehal junghwan kenyit ii mate kat aq? Bertaubat lah junghwan kiter bukannya gay.

"Nk ngorat dia cm mne nyer? Mulut minah tu... yeshhhh.... tuhan aje thu"

"Bkn mulut kau same je cm dia... longkang!"

"Coiii mulut kau yer yoshi. Yini park jeongwoo lahhh. Mulut seindah kuntum bunga mawar di taman"

"Bunga tahi ayam di longkang" tembak aq

"AQ X NK CKP NGN KAU NARUTO!!!"

"KAU POM DH START PANGGIL AQ NARUTO TU PASAL PO?" Mrah ni

"JIYHI AJAR!!!" jerit jeongwoo sekuat hati

^Jiyhi pov^

"JIYHI AJAR!"

Aik spe yg guna kan nama aq tu hah??? Thu lah nme aq cantek tpi x yah nk petik nme aq.

Kedengaran spt di atas. Maybe kat rooftop kot. Moh kite gi skodeng ciket.

Aa dgn gelagat spt pencuri . Intai ii ciket bdak ii yg ade kat rooftop tu di sebalik pintu berwarna coklat susu. Aq terpandangggg Weyhhhhh kwn aq tu. Aq terus keluar menuju ke naruto.

"Weyhhhhhhhh cni korang rupenyer. Owh bawang x ajak. Dasar hanat punyer kwn." Dgn secara tiber nyee aq muncul di hadapan Naruto and the geng.

"Aishhh dri mane kau muncul hah???!"

"Dri hati kau"blas ku ringkas utk jeongwoo

"Aq dh taken jgn nk try aq"

"Aq igt kn kau x laku. Yerlah kn mulut puaka cm kau ni ade ke org nk?"

"Nenek mne ajar kau hah???"

"Nenek saem lisa"

Jeongwoo mengambil langkah menyorok dibawah meja sklh yg lame.

"Asal kau dtg cni?" Tanya haruto.

"Owh. Aq rse aq terdgr org panggil nme aq. Tpi x thu kat mne. "

"Mmg mulut jeongwoo puaka tol lh."bisik Hyunsuk

Spe diorg ni?

Aq pandang si naruto ni. And bgi signal kat dia. Means sruh dia knl kn member dia kat aq lhh.

"Owh!" Naruto bru bangun. Slow btul

"Woyh korg ni lah jiyhi..."

"Aq rse x perlu kot nk bagitau nme aq sbb aq rse diorg dh thu nme aq"jelingku

"Yerh aq thu lah nk ckp. Ni bru nk intro ciket yg kau dh potong line pesal?"

"Saje nk test kau"

"Annyeong Jiyhi. Sy maknae kat cni Junghwan imnida"

Aq just smile jer. Yelah junior kot.

"Tu plak Hyunsuk Jihoon Yoshi Asahi Yedam Doyoung Junkyu And... Mashiho"

[✔] JUST FOR YOU 💎WATANABE HARUTO 💎Where stories live. Discover now