3rd person's pov :
" එයා... අපි දෙන්නා ගැන වැරදියට හිතුවද? " Meiqi , Yanjunගෙන් ඇහුවා.
" ඒ වගේ. " Yanjun කිව්වා.
" වැඩිය හිතන්න එපා. මව් බිසව පැවසුවා තව දින දෙකකින් අග්රාමාත්ය තුමාගේ පවුලේ අයට මාලිගාවට ආරාධනා කරනවා කියලා. එදාට මං එයාට තේරුම් කරන්නම්. " Meiqi කිව්වා.
🌁
Seol's Pov :
පිරිමි ළමයෙක් කොන්ඩෙ කට්ටක් වගේ දෙයක් ගෑනු ළමයෙක්ට දෙන්නෙ ඒ ගෑනු ළමයාව එයාට ගොඩක් වටින නිසා.
මං එන ගමන් මග දිගට හිතුවා.
ඇත්තටම දැන් මං වෛර කරනවා එච්චර drama බලපු එක ගැන.එතකොට Yanjun මට බොරු කියන්න හේතුව... එයා කැමති වෙන කෙනෙක් ඉන්න නිසාද?
🌁
3rd Person's Pov :
Yanjun හිතුවා Seol එයාව මාලිගාවෙදි කුමාරයා විදියට දැක්කාම පුදුම වෙයි කියලා. ඒත් Seol , Yanjun දිහා හැරිලා වත් බැලුවේ නෑ. ඒකට Seol පුදුම වුනේ Meiqi කුමරිය කියලා දැක්කාම.
" මං හිතනවා දැන්වත් ඔයා වැරදියට හිතන එකක් නෑ කියලා. Geගෙ බොරු නිසා මට මං කවුද කියලා එක පාරටම කියන්න බැරි උනා. "
Meiqi , Seolට කියලා එතනින් ගියාම Yanjun ආවා." මොකද ඔරවන්නේ ඔච්චර? " Yanjun ඇහුවා.
" මට ඕනෙ නම් මං ඔරවනවා. " Seol කිව්වා.
" දැන් ඔය කේන්තියෙන් ඉන්නේ මං ඔයාට බොරු කියපු නිසාද? "
" අනේ නෑ. මං ඔයා කවුද කියලා මුල ඉදන් දැනන් හිටියා. ඒත්... " Seol , Yanjunගෙ කකුල එකපාරටම පෑගුවා.
" ඔයා මට බොරු නොකරා නම් මං මේ දවස් ටිකේ ඔයාගේ නංගි ඔයාගේ girlfriend කියලා හිතලා දුක් වෙන්නේ නෑනේ. "
" ඉතින් මං කිව්වද ඔයාට දුක් වෙන්න කියලා? අනිත් එක... ඔයා කැමති NongNongටනෙ. " Yanjun කිව්වා.
" ඔව් ඔව්. NongNongට තමයි. මගෙන් මුකුත් අහගන්න එපා. " Seol ඔරවගෙන යන්න හැරුණා.
Yanjun , Seolගෙ අතින් ඇදලා අරගෙන එයාව back hug කරා.
" ඔයා කාට කැමති උනත් ඔයාව අයිති මට විතරයි. ඔයා ඒක දන්නවනෙ. "
Yanjun , Seolගෙ කනට කරලා කිව්වා.
ESTÁS LEYENDO
Unexpected
FanficDescription ලියන්න තමයි මට තේරෙන්නේ නැත්තේ~~~~ ඒ නිසා මුකුත් ලියන්නේ නෑ.🤗