17: Abi?

4.9K 755 525
                                    

Gecemizi şenlendiren kişi ben değil Taehyung olmuştu.

Taehyung her iki saatte bir olan buluşmalarımızda beni yenmiş ve akşam için dilek hakkı biriktirmişti resmen. Benden toplam dört şey dileme hakkı olmuştu. Açıkçası çok da sorun değildi benim için, sonuçta her şekilde gecemiz şenlenecekti.

Ama hiç beklediğim gibi isteklerde bulunmamıştı.

Tüm dilek haklarını masaj yapmam için kullanmıştı. Dört bölge seçmişti ve gerçekten de öylece yatağına yatarak gözlerini kapatıp benim ona masaj yapmamı beklemişti. Tamam, yine de ona dokunuyor olduğum için ve onu rahatlatacağım için mutluydum elbette ama bildiğin birden benden ayaklarına masaj yapmamı istediğinde bir an ona şaşkın şaşkın bakmadan edememiştim.

Şimdi ise onun dileklerini yerine getiriyordum. Yüzüne, omuzlarına ve sırtına masaj yapmıştım ve şimdi de sıra ayaklarındaydı. Masaja başlamadan önce internetten biraz araştırma yaptığım için önce tamamını ovuşturma şeklinde rahatlatmaya çalışmış ve sonrasında da internette gördüğüm ve hafızama kazıdığım noktalara baskı yapmaya başlamıştım.

Ve işte bu başlayışım gecemizi şenlendiren şey olmuştu.

Taehyungun ayakları cidden çok ağrıyor olmalıydı ki o internette gördüğüm noktalardan birine bastırdığım anda birden kıpırdanarak boğuk bir sesle inleyince yutkunmadan edememiştim.

"Jungkook, çok acıdı" demişti mızmız bir şekilde. "Ama aynı zamanda da çok rahatladı. Bu yüzden ben dur desem de devam et tamam mı?"

"Tamam bebeğim ama canın ya çok acırsa?"

"Bir şey olmaz. Sonunda rahatlayacaksam hiçbir şey olmaz" dediğinde bu benim aklıma bambaşka şeyler getirse de sessiz kalarak onu onaylamış ve yaptığım masaja devam etmiştim.

Ben devam ettikçe Taehyung inlemeye devam etmişti ve bendeniz libido Jungkook, bu noktada yükselmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Tamam, dur" demişti boğuk bir sesle. Boynundaki damar şişmişti. Seksi görünüyordu. "Yeter bu kadar ama kesinlikle bir gün masajcıya gideceğim ve seni de yanımda sürükleyeceğim."

Ellerimi ayaklarından çekerek oturmadan önce yanıma aldığım ayak kremini -evet benim kremimin özelliği tüm vücut için olması iien Taehyungun el, yüz, vücut kremi yanında ayrı bir ayak kremi bile vardı- yumuşak bir şekilde ayağına ve bileklerine sürdüğümde Taehyung dudaklarını ısırarak ellerini bana doğru uzatmıştı. Ellerimi ona değdirmeden yüzümü kavramasına izin verdiğimde dudaklarıma minik minik bir sürü öpücük bırakmıştı.

"Teşekkür ederim bebeğim" demişti beni öpmeye devam ederken. "Daha farklı şeyler beklediğini biliyorum ama buna gerçekten çok ihtiyacım vardı"

"Olsun, bu şekilde de ellerim bedenindeydi. Hiç problem değil" diyerek gülümsediğimde tekrardan dudaklarımızı birleştirince gülümseyerek kendimi geri çekmiştim. "Önce ellerimi yıkayayım, sonra gelip seni öpmeye devam ederim"

Taehyung bir şey demeden gülümseyerek arkasına yaslandığında ben onun banyosuna giderek ellerimi güzelce yıkamış ve yanına geri dönmüştüm. Döndüğüm gibi de aralık olan bacaklarını daha da aralayıp arasına girmiş, kasıklarına karnımı yaslayarak üzerine uzanmış, burunlarımızı birbirine sürtmüştüm hemen.

"Şimdi devam edebiliriz" diye mırıldanarak dudaklarına uzandığımda beni reddetmemiş, ellerinden birini yanağıma, diğerini de saçlarıma yerleştirerek yavaş yavaş okşarken alt dudağımı dudaklarının arasına almıştı.

Yumuşacık dolgun dudakları bana o kadar iyi hissettiriyordu ki her seferinde onunla sabaha kadar öpüşmek istiyordum. Ama maalesef ki nefessiz kaldığımızda ayrılmak zorunda kalmıştık ve ben elbette bununla yetinmeyerek dudaklarımı onun çenesine ve boynuna bastırmaya başladığımda Taehyung saçlarımdaki elini sıkılaştırınca boynunda dolaştırdığım dudaklarımın yanına dilimi de eklemiştim. Bedenine yayılan ürpertiyi ben bile hissettiğim sırada dişlerimi yumuşak tenine geçirmiş, hafifçe çekiştirip bıraktıktan sonra dudaklarımı son kez üzerine bastırarak geri çekilmiştim.

Seul Nine-Nine: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin