פרק 23 - צרחות

2K 63 9
                                    

אני נמצאת בים, שוחה ושוחה אך לא רואה שום יבשה באופק.

אני מתחילה לטבוע כאילו משהו מושך אותי למטה.

אני מתחילה לצרוח ולשמוע את שמי בצעקה.

מישהו צועק את השם שלי ואני לא מצליחה להגיב, רק לבכות ולצרוח.

מישהו ניער אותי ופקחתי את עיניי.

בום, אני בחדר שלי, מזיעה בכל גופי ואת נאור עם מבט מודאג בעיניו.

התחלתי לבכות, לא הבנתי מה זה היה,

מה זה היה הסיוט הזה?

אני רק רוצה לצרוח ולא יכולה, כאילו איבדתי את קולי.

נאור חיבק אותי למרות שאני מזיעה ובוכה "בייב מה קרה?" שאל בקול דואג ואוהב.

"א..אני ח..ח...חלמתי סיוט מוזר" אמרתי בגימגום קל, רק רציתי לבכות ולשחרר את כל הכאב מגופי העייף.

מזל שהדלת שלו יחסית אטומה לרעשים, לא רציתי שרוני ודן יתעוררו ויתחילו לבכות.

"אני הולכת להתקלח" אמרתי והשתחררתי מחיבוקו החם ומיד הרגשתי צמרמורת של קור עוברת בגופי.

"אתה יכול לבוא לעזור לי?" שאלתי בעדינות, הוא הינהן במבט מבולבל אך בכל זאת קם לעזור לי.

הייתי יותר מידי עייפה כדי שיהיה לי אכפת, אני פשוט אראה לו את גבי.

נכנסנו למקלחת שבחדר שלו וסובבתי לו את גבי, הוא כנראה הבין את הרמז שאני לא ככ רוצה שיראה אותי.

הוא התחיל להוריד לי את הגופייה ונישק את כתפי בעדינות,

הסתרתי את חזי והסתובבתי אליו, חיבקתי אותו מהר כך שחזי מוצמד לחזהו והוא לא רואה אותו, רק מרגיש אותו.

"תודה, אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי את לחיו והתנתקתי ממנו מהר והסתרתי שנית את חזי.

"גם אני אוהב אותך" אמר וחיבק את מותניי ושם את ראשו בין הצוואר והכתף שלי,

חייכתי והרגשתי את חייכו על צווארו.

"תורידי את המכנס אני הולך לחמם לך את האמבטיה" אמר והינהנתי והוא הלך לכיוון האמבטיה ובנתיים הורדתי מהר את המכנס שלי ולקחתי את החלוק הלבן שלי וכרכתי אותו סביב גופי וקשרתי.

הוא חזר אחרי כמה דקות "האמבטיה מוכנה מלכתי" אמר וציחקקתי והלכתי לאמבטיה הענקית והורדתי את החלוק ונכנסתי לתוכה, היא יחסית עמוקה והיה בה קצף עם ריח נעים.

נאור ראה רק את החלק האחורי שלי גופי,

כלומר, הוא ראה רק את הגב והישבן שלי.

הוא הביא לי את השלט של הטלוויזיה ויצא מהחדר.

הדלקתי על בובספוג והרגשתי שהעיניים שלי נעצמות.

שמעתי דפיקות חזקות על הדלת, קמתי בבהלה, ומהר התכסתי בחלוק ופתחתי את הדלת.

נאור היה שם שהוא נושם בכבדות, הוא משך אותי אליו במהירות וחיבק אותי ולא נתן לי לנשום.

"חשבתי שקרה לך משהו" אמר וחיבק אותי עוד יותר חזק ומחץ אותי.

"מאמי אולי תשחרר אותי? אני לא נושמת ואם אתה רוצה שאני אשאר חיה תשחרר טיפה" אמרתי חנוקה וציחקקתי.

"עוד שתי דקות" אמר יצחק גם הוא.

עברו יותר משתי דקות אני חושבת והוא עדיין לא שחרר "להזכירך אני עירומה ונוטפת מים וקר לי" אמרתי והוא שיחרר אותי.

"מה קרה?" שאלתי וסירקתי את שיערו עם אצבעותיי.

"כלום, רק חשבתי שטבעת או משהו חס וחלילה" אמר ונשם לרווחה.

"טוב" אמרתי עם חיוך ונישקתי את שפתיו נשיקה קטנה.

"אני הולכת להתלבש אני שנייה באה" אמרתי והלכתי לחדר הארונות כדי לבחור פיג׳מה אחרת.

לקחתי חולצה ענקית של נאור ושמתי מתחת חזיית תחרה עדינה לבנה כי ראו לי את החזה דרך החולצה ובוקסר שחור של קלווין קליין שלו.

עשיתי חצי קוקו כי זה הדבר היחיד שאני יכולה לעשות עם השיער הקצר שלי.

יותר נכון עשיתי חצי קוקו אבל השיער שאספתי עשיתי מזה גולגול קטן וחמודי כזה.

יותר נכון עשיתי חצי קוקו אבל השיער שאספתי עשיתי מזה גולגול קטן וחמודי כזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

דוגמה לתסרוקת שעשיתי.

חזרתי למיטה לנאור וראיתי שהוא עוד שנייה נרדם, אני הייתי יחסית ערנית אבל לא רציתי להשאיר אותו ער רק בגללי ולהרוס לו את השינה.

"חזרתי" אמרתי והוא חייך בסיפוק כשראה שלקחתי לו את הבגדים.

"אתה עייף?" שאלתי וראיתי על פניו שהוא כן,

הוא הינהנן בעייפות ונכנסתי למיטה ולקחתי את ראשו והנחתי על חזי, הוא נישק אותו וחיבק את מותניי ונרדם לאחר שתי דקות.

ליטפתי את ראשו יודעת שגם מתוך שינה הוא ירגיש את זה.

נישקתי את ראשו וניסיתי לעצום עיניים ולהירדם בלי לחזור לסיור המחריד הזה.

𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦Where stories live. Discover now