חזרנו לבית ונאור כבר טרף אותי בנשיקה, גנחתי לתוכה אך בשקט כדי לא להעיר את הילדים.
הוא הניח את ידיו על יריכיי והרים אותי כך שרגליי כרוכות סביב מותניו והוא מתקדם לחדר שלנו כשאנחנו עדיין מתנשקים.
נכנסנו לחדר ונעלנו אותו והוא זרק אותי על המיטה והסתכל עליי במבט חרמן.
הורדתי במהירות את הנעליים מרגליי ומשכתי אותו אליי מהחולצה ונישקתי את שפתיו החמות.
פתחתי אחד לשני את הכפתור של הג׳ינסים שלבשנו והוא הוריד לי קודם והתקדמתי לאמצע המיטה,
הוא פשט ממני את החולצה ונשארתי בהלבשה תחתונה בלבד.
התקדמתי אליו וישבתי על בירכיי והורדתי לו את החולצה חושפת את גופו השרירי שאני ככ אוהבת.
נשכתי את שפתיי "אל תעשי את זה" אמר כהבנתי שזה אפילו עוד יותר מחרמן אותו וצחקקתי הוצאתי את שפתי התחתונה משיניי.
הוא עלה מעליי ונשכבתי על המיטה והוא בעט את הג׳ינס מרגליו ושנינו נשארנו עם חתיכת בד שמפרידה בנינו.
"את לוקחת גלולות נכון?" שאל והנהנתי.
הוא הוריד ממני את החזייה במיומנות והתחיל למצוץ ולנשק את שדיי, מקדיש לכל אחד מהם תשומת לב וגורם לי לגנוח בעונג.
"פאק פאק נאור" אמרתי והוא הרים את ראשו אליי בחיוך וטרף את שפתיי באגרסיביות וביקש אפשרות עם הלשון להיכנס לתוך פי ולא נתתי לו.
הוא נשך את שפתיי ופתחתי אותו מהכאב והוא דחף את לשונו והשכיב אותי על המיטה והרגשתי דרך הבוקסר את זיקפתו הגדולה.
לקחתי את ידי ושיפשפתי אותו על הבוקסר רואה שהוא משתגע וגונח קלות לתוך הנשיקה.
הוא התנתק ממני וירד לנשק את צווארי ולאט לאט התקרב לביטני ואז ליריכיי הפנימיות,
הוא הוריד ממני את התחתונים והסתכל על איברי בחרמנות, הוא נשף עליו ופה כבר השתגעתי ועשיתי לו בעיות וזזתי אך ידיו שומרות על רגליי פתוחות כברזל.
הוא מצץ את הדגדגן שלי והכניס לי שלוש אצבעות "פאק נאור יואו" כבר צרחתי והוא פימפם את האצבעות שלו בתוכי ואני הייתי בשיא, החזקתי את ראשו כדרך לדרבן אותו והוא הבין אותי ועשה אפילו יותר מהר.
גמרתי ונאנחתי בחוזקה.
הוא עלה מעליי והורדתי לו את הבוקסר ובלי שום התראה הוא חדר לתוכי.
"אהה פאק" נאנקתי ונישקתי את צווארו ואת פניו בתוך כדי שאנחנו גונחים בעונג ביחד.
"בייבי בייבי אני קרוב" אמר ואחר כמה דקות "אני שם" צעקתי וגמרנו ביחד והוא בתוכי והתחושה הייתה ככ כיפית.
"אני אוהב אותך" אמר וחיבק אותי כשגופינו עירומים ומתנשפים בכבדות "גם אני אוהבת אותך מאמי" אמרתי בחיוך ונישקתי את שפתיו ולאחר כמה דקות התנתקנו והרגשתי איך אני לאט לאט נרדמת וכך גם נאור לפי נשימותיו.
YOU ARE READING
𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦
عاطفيةלין כהן היא לא נערה רגילה, היא מאוד מפורסמת בעולם התחתון. היא מוכרת בתור "𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐂𝐎𝐑𝐏𝐈𝐎𝐍". בת 18, גרה בקליפורינה, אמריקה. מפחדים ממנה, יש לה אחות קטנה. יש לה מספר קעקועים. עשירה ושונאת את זה אבל לא אכפת לה. נאור אמסלם הוא ילד רע. פועל בשיטת...