פרק 27 - חברים

2K 72 46
                                    

ישבתי עם נאור במרפסת שיש לו בחדר, יש לו וילה ענקית עם חצר והכל אבל גם בחדר שלו יש לו מרפסת גדולה כי יש לו כמה קומות וזה יחסית גובה,

עבר חודש מאז ששכבנו וכן שכבנו עוד כמה פעמים ואני ככ אוהבת אותו.

אני ככ נהנית איתו, אנחנו כמעט שנה ביחד ואני כבר התחלתי לתכנן את כל מה שאני רוצה לארגן לו.

יש לי יום הולדת שבוע הבא ולנאור יש עוד חודשיים.

הייתה רוח נעימה ומעט קרירה שחדרה לעצמותיי,

"היי בייב, את רוצה לבוא איתי היום לישיבה שיש לי עם חברים?" שאל פתאום.

"אממ כן בטח, אני רוצה להכיר את חברים שלך" אמרתי והתחלתי לרעוד מעט מהקור.

"אפשר להיכנס? קר לי בטירוף" אמרתי ושיניי נקשו אחת בשנייה כתוצאה מהקור שחדר לגופי ולא רציתי להיות חולה.

"כן כן" אמר וקמנו ונכנסו לחדר שלו והשינוי בטמפרטורות גרם לי להיאנח בקול כשהרגשתי חום בגופי ולא קור.

תיכף חורף שוב ואני רק מחכה לשלג.

"מאמי אני נכנסת להתקלח תיכנס אחריי ותלבש משהו ארוך, אני לא רוצה שתהיה חולה" אמרתי ונכנסתי להתקלח, פשטתי את הפיג'מה הארוכה והדקה מגופי והפעלתי את המים וחיכיתי שיהיו חמים.

שמעתי את דלת האמבטיה נפתחת וישר כיסיתי את גופי בחלוק שהיה קרוב אליי,

זאת הייתה רוני שנכנסה רק עם תחתונים וגרביים על גופה הקטן והחמוד.

צחקקתי והיא רצה אליי והרמתי אותה "נסיכה שלי למה את מסתובבת בבית חצי עירומה?" שאלתי והיא צחקקה בביישנות וחיבקה אותי.

"אני רוצה להתקלח איתך" לחשה באוזני וחייכתי, איזה מתוקה היא.

"בסדר, כנסי למקלחת עם הדוש כי היום אי אפשר אמבטיה אני יוצאת עם נאור לאנשהו וגם לוקאס יבוא כדי לשמור עליכם ותראו איתו סרטים ותאכלו מלא ממתקים טוב נסיכה?" הסברתי לה והיא הנהנה בחיוך מתוק.

דיברתי כבר עם לוקאס לפני שנכנסתי להתקלח והוא אמור להגע עוד מעט.

"אחח אני מאוהבת בך" אמרתי בצווחה וטרפתי את לחייה בנשיקות מלווה בצחקוקים ממנה.

היא נכנסה למקלחת ואני אחריה כשהורדתי מגופי את החלוק.

בדקתי שהמים לא רותחים, אני אוהבת מים רותחים אבל היא לא אוהבת וזה גורם לה אחר כך להתגרד,

התחלתי לחפוף לה ואחר כך לעצמי ושטפתי את ראשה מהשמפו עם הריח וניל שלי שהיא אוהבת להשתמש לי בו.

שטפתי לעצמי גם את הראש ומרחתי על שיערי מרכך בריח תואם לשמפו והסתבנתי עם סבון בריח קוקוס וניל.

𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦Where stories live. Discover now