פרק 13 - דמעה קטנה ופשוטה

2.2K 85 34
                                    

*תראו את התמונה ותשמעו את השיר תוך כדי זה מאוד חשוב!*

כעבור חודש

"היי בייב..?" אמרתי בשאלה כשנכנסתי לחדר השינה של אית׳ן וראיתי אותו עירום מתחת לשמיכה עם מישהו או יותר נכון מישהי.

"בייב בייב, זה לא איך שזה נראה" אית׳ן אמר בבהלה והבת זונה שהייתה לידו יצאה מתוך השמיכה בחיוך מסופק ונבהלה כשראתה אותי.

"אני... אני לא מאמינה!" אמרתי.

"תתלבש וצא החוצה, אחר כך נדבר. אבל את!" אמרתי והצבעתי על הדלת של חדרו ואחר כך על הבת זונה שנבהלה מנוכחותי כשזיהתה את פרצופי מהחדשות.

"את ככ הולכת לסבול!" צרחתי עלייה ואית׳ן כבר לא היה בחדר, מזל.

הלכתי אלייה בצעדים מהירים ומשכתי אותה אליי מהשיער ולא היה אכפת לי שהיא עירומה.

"דיייי דיי תעזבי אותי!" היא צרחה בבכי וניסתה להשתחרר.

"את יודעת, את צריכה לבדוק קודם אם יש לגבר חברה" אמרתי לה וחיזקתי את את אחיזתי בשיערה המכוער.

גררתי אותה עד המדרגות.

חייכתי בשטניות והרמתי אותה אליי מהשיער ככה שהיא על הברכיים.

"רוצה להרגיש איך זה להתגלגל במדרגות?" שאלתי בהתרגשות מזוייפת וחיוך שטני.

"לא לא! בבקשה אני מצטערת" אמרה בבכי וכל לחייה היו מלאות במסקרה שחורה רטובה.

"כולם מצטערים, חבל שלא באמת מתכוונים לזה" אמרתי והשלכתי אותה במדרגות.

היא צרחה דקה ואז היה שקט.

ירדתי למטה בחיוך מסופק אבל עדיין לא הייתי מסופקת.

"מה את משוגעת?! מה יש לך?!" אית׳ן צרח עליי וחיבק את הבחורה העירומה שבכתה וכל גופה היו כחולים ודם.

"לא, היא ואתה תקבלו את מה שמגיע לכם!" צרחתי עליו ולקחתי את הזונה הזאת ממנו והחזקתי בראשה ובסנטרה.

היא נתנה לי מרפק לשיניים והרגשתי איך זורם לי דם בין השיניים והחניכיים.

"רוצה לראות איך היא מתה תוך שנייה? אפילו בלי אקדח" אמרתי בחיוך מלא בדם.

סובבתי את ראשה וצווארה ונשמע קליק חזק והיא נפלה על הרצפה.

היא מתה.

חייכתי חיוך מרוצה וירקתי עלייה רוק מלא בדם.

"בת זונה! מה נראלך לך?! אני אהבתי אותה" אית׳ן אמר והייתי בשוק.

"א..אתה אהבת אותה?" שאלתי בשוק.

"בן זונה" אמרתי והוצאתי את האקדח מכיסי ויריתי לו בכתף ובבטן, הוא צרח בכאב ונפל על הרצפה.

"אמרתי לך שאתה והיא תשלמו על זה" אמרתי בחיוך.

"להתראות לוזר" אמרתי ויצאתי מהבית שלו ושמתי לב שכולי מגואלת בדם של הבת זונה המסריחה הזאת.

"סעמק" אמרתי ונכנסתי לאוטו ודמעה קטנה ופשוטה נפלה מעיניי.

התחלתי לנסוע.

לא יודעת לאיפה, העיקר להיות לבד.

𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦Where stories live. Discover now