"Ben Morgan."
İlayda öne atıldı ve sordu.
"Sen o Morgansın. Telsizde olan.."
Morgan memnuniyetle gülümsedi ve başını salladı. Asena parmaklarını silahından çekti.
"Yani söyledikleriniz gerçek miydi?"
"Tamamiyle." dedi Kovboy şapkalı Adam.
"Bu arada ben John."
"Öylesine insanlara yardım ediyorsunuz?" dedi İlayda.
"Bizi nasıl buldunuz?"
İkra arabaya yaslandı ve Morgan'ın vereceği cevabı bekledi.
"Telsizden sizi duyduk. Onu kullanmakta biraz dikkatli olmalısınız. Etrafta biraz dolandık ve sizi bulduk."
İlayda utanarak başını eğdi. Telsizi kullanmakta oldukça berbattı. Konuşurken bazen kapatması yüzünden Dilara'dan bir kaç kez küfür yemişliği bile vardı.
"O taktiği nereden öğrendiniz?" dedi Morgan.
"Ağabeyim. O öğretmişti." dedi İlayda.
Morgan yere baktı ve gülümsedi.
"Ağabeyin zeki bir çocukmuş o zaman."
"Bakın yardımınıza ihtiyacımız yok." dedi Asena.
"Arkadaşınızın yardıma ihtiyacı var." dedi Morgan.
"Nişanlım bir Hemşire. İsterseniz ona götürebiliriz.."
John heyecanla söylemişti. Kızlar ise ilk defa gördükleri bu yabancılara güvenip güvenmemek arasında kalmışlardı. Ya onları kaçırırlarsa? Ya onları öldürürlerse? Hepsi bir yalansa? Asena aklından geçen bu soruları bir kenara bıraktı ve Morgan'a yaklaştı.
"Erzağımız bitti sayılır, geçerli bir evimiz yok. Bir kaç haftadır dükkanları arıyoruz ama pek bir şey bulduğumuz söylenemez."
"Bizimle gelin." dedi Morgan.
"Yiyeceğimiz ve suyumuz var. Ve bir hemşiremiz.. kasetleri izlediyseniz bize güvenebileceğinizi anlamışsınızdır."
"Kasetleri izlemedik."
"Elektriğimiz veya bir kameramız yok." dedi İkra.
"Ona güvenmekten başka çaremiz yok. Benzin yok, Dilara'nın bacağı yaralandı ve yakınlarda başka bir sürü olursa alt edemeyebiliriz." dedi İlayda.
Arkasına döndü ve Morgan'la göz teması kurdu.
"Bana bak Morgan. Bizi oyuna getirirsen, alnının ortasına bir delik açarım. Eğer bizi kandırıyorsan, bu sefer de götüne ikinci deliği açarım. Bunu yaparım.. anlıyorsun beni değil mi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecek Biziz.
FantasySalgından sonra herkes dünyada artık Orman Kanun'larının geçerli olduğunu biliyordu ve bununla yaşamak zorunda olduklarını da. İlk yıl kolay değildi fakat bir şekilde geçmişti. Yolda karşılaştıkları dost canlısı adam, onlara bu dünyaya artık yalnız...