20. Bölüm | Ailecek

51 4 261
                                    

Genç Kadın dalga sesleriyle mayışmış ve sevgilisine daha çok sarılmıştı. Güneş doğuyordu ve ikisi de huzurla sahilde uzanıyorlardı. Parmaklarını göğüsünde gezdirdi.

"Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum." 

Duyduğu cümle ile utanarak başını eğdi.

"Seni seviyorum."

"Ben de seni Tony. Her ne yaşarsak yaşayacağım bunu yapacağım. Çünkü biliyorum ki sen benim kaderimsin."

"Her ne olursa olsun?" dedi Tony kaşını kaldırarak.

Kendi kendine tebessüm etti.

"Onur duydum."

Kızın dudaklarına uzandı ama öpemedi. Hafifçe okşadı, daha sonra onu göğüsüne çekti ve alnına bir öpücük kondurdu.

"Buradan gitmeni istemiyorum."

İkra gitmezse olacakları biliyordu. Ailesini, okulunu, arkadaşlarını.. hayatını. Onları nasıl bırakabilirdi ki?

"Biliyorsun." diye mırıldandı.

"Burada olduğumu bile bilmiyorlar."

Tony başıyla onayladı ve,

"Burada olduğunu bilseler yüksek ihtimalle şu an gazetelerde haber yapılmış olurdum." dedi.

"Bir kaç ay sonra 18 yaşında olacağım." dedi İkra.

"Her zaman senin için burada olduğumu biliyorsun. İlişkimizde senden fiziksel bir şey beklemediğimi biliyorsun, senin yanında huzur buluyorum. Benimle olmanı seviyorum."

"Ve senin için düşündüklerim bunlarla sınırlı değil."

Tony hafifçe doğrulduğunda İkra da hemen ardından kalktı. Adam bir kaç saniye elini ceketinde gezdirdi ve küçük kutuyu İkra'ya uzattı.

"Tony ben senden hediye istemediğimi söylemi-"

Tony kutuyu açıp İkra'nın kucağına koyduğunda İkra şaşkınlıkla açılan ağızını kapattı.

"Bu.."

"Hemen cevap vermek zorunda değilsin. Bunu senden isteyemem. Ama ben sabırsız bir adamım ve.. ve sanırım hayatta yaşayabileceğim her şeyi yaşadım. Uzun süredir bunu düşünüyorum ve eğer sen de iste-"

İkra dolu gözleriyle Tony'nin boynuna sarıldı ve,

"Seni seviyorum. Seni seviyorum, seni çok seviyorum!" dedi. 

Gelecek Biziz. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin