Genç kadın müziğin verdiği mayışma hissiyle kocasına daha çok sarılmıştı. Negan başını Dilara'nın omuzuna koydu ve onunla dans etmeye devam etti.
"Bunun balomuzda olacağını düşünürdüm." diye fısıldadı Dilara.
"Çok fazla hayal etmiştim. Her gün, her gece."
"Ben de." diye karşılık verdi Negan.
"Rehberlikten Jenny'nin surat ifadesini görmek için sabırsızlanırdım."
Negan gülmesine engel olamadı.
"Hadi ama Dilara, hala orada mıyız? Tanrım. Az önce evlendik."
"Evet ama hala hatırlayabiliyorum Negan." dedi Dilara.
Negan dudağını ısırdı ve başını salladı.
"Hislerimiz karşılıklı değildi.. yani Jenny ile. Tahmin edebilirsin, Lucille'i senden başka kimseyle aldatmadım. Yapamazdım da."
Dilara hissettiği muazzam tutkuyla başını, Negan'ın göğüsüne sakladı. Negan ise ellerini kadınının belinden çekerek sırtına sarmıştı. Sırt dekoltesini hafifçe okşadı.
"Sonsuza kadar böyle kalsak keşke. Dışarıdaki aylakla-"
Negan, Dilara'nın çenesini kaldırdı.
"Dışarıyı dert etmene gerek yok. Her şeyimiz var, burayı koruyabiliriz. Dışarıdan hiçbir şeye ihtiyacın yok, hep burada olacağım."
Dilara başını onaylarcasına salladı ve sevdiği adama sarılmaya ve müziğin ritmine göre hareket etmeye devam etti.
"Hatırlıyorum yıllar önce birileri bana söz konusu aşk olduğunda dikkat etmem gerektiğini söyledi.."
Negan'ın şarkıyı mırıldanışıyla Dilara'nın utanarak gülmesi bir olmuştu.
"Nasıl?!"
Hafifçe Negan'ın göğüsüne vurdu.
"Bu şarkıyı mırıldandığını duydum. Yani kızlarla beraber çalışırken.. ben de yalnız kaldığımda dinlemiştim. Sözleri bize benziyor değil mi?"
Dilara sertçe yutkundu.
"Evet Negan, tıpkı bize benziyo-"
Genç Kadının gözleri onlara bakan şapkalı adamı fark ettiğinde olduğu yerde kaldı. Dans etmeyi bıraktı. Negan hızla arkasına dönmüş ve onları izleyen adamı görmüştü. O isim Dilara'nın ağızından döküldü..
"John?"
Negan kızın gözlerindeki kederi gördüğünde,
"Durma git ona." dedi.
"Şu an gidersen yemin ederim hiçbir şey söylemem."
Dilara gözlerini Negan'a çevirdi. Onu bırakıp hiç bir yere gidemezdi.
"Negan seni bırakmayacağım."
Negan başını salladı.
"İstediğin bu mu? Gerçekten.."
"Evet." dedi Dilara.
Devam etti.
"Bu."
"Ama bana bir dakikalığına John ile konuşmam için izin verir misin?"
"Burada olacağım." dedi Negan.
Masasına dönmüştü.
Dilara küçük adımlarla uzaktaki John'un yanına vardı. Tel örtüleri geçerken gelinliğine dikkat etmeye çalıştı. John ona doğru geldi ve gelinliğini kaldırarak ona yardım etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecek Biziz.
FantasySalgından sonra herkes dünyada artık Orman Kanun'larının geçerli olduğunu biliyordu ve bununla yaşamak zorunda olduklarını da. İlk yıl kolay değildi fakat bir şekilde geçmişti. Yolda karşılaştıkları dost canlısı adam, onlara bu dünyaya artık yalnız...