Okul gitmem gerektiğini anlayıp valizimden okul kıyafetlerimi çıkardım. Temiz içliklerimi de aldıktan sonra banyoya geçip duş aldım ve kurulanıp üstümü giydim. Saçlarımı da at kuyruğu yapıp banyodan çıktım çantamı alıp içindekileri boşalttım. Ve bugün olan ders kitaplarını koydum.
Ve tamamen hazırlanıp odadan çıktım.
Annem sofrayı toplamıştı.
"anneee ben okula gidiyorum. Akşama iş bakcam burda kalamayız iş bulup ev kiralıcam annecim olur mu?" dedim iş bulmam lazımdı.
"kızım bugün bende çıkarım dışarı iş bakarım kendime bende bişeyler ayarlarım. Birlikte hallederiz." dedi bende kafamı sallayıp annemi öptüm.
"görüşürüz annem çıkıyom ben" dedim
"görüşürüz kızım dikkatli ol tatlım" dedi ve son kez öpüp çıktım mutfaktan. Kapının önüne gelip ayakkabılarımı aldım ve geçirdim ayaklarıma.
Kapıyı açıp çıktım dışarda bir adam bahçe ileri ilgileniyordu. Kolay gelsin diyip okulun yolunu tuttum.
Okula vardığımda Hira'yı gördüm çok mutlu olmuştum iki gündür hasta ve okula gelmiyordu olanlar yüzünden bende gidememiştim yanına.
Koşarak hiranın yanına gittim.
"portakallım çok özledim iyi misin canım benim" deyip boynuna atladım.
"kuzum ben iyiyim asıl sen nasılsın o Burak şefersizi hala seni tehdit ediyor mu?" herşeyden haberi vardı ztn ona baştan sona herşeyi anlattım. Yiğit'i bile...
"ah be gülüm kadere bak yiğit he." dedi. Ahah gıcığa bak sen.
"hiram kaşınıyon anlattığıma pişman etme sus bence." elini ağzına fermuar çeker gibi yaptı
"sustum tomom" dedi pis hain
"hadi derse girelim" dedim
"tamam tamam bıktım dersten" dedi
"söylenme lan hade düş önüme" Hira'yı ittim önüme doğru ve sınıfa geçtik.
"kanka ders fizik ben uyucam hocaya hasta dersin he" ne yani sevmiyorum aga neydem ben şimdi
"tamam çikolatam derim kızarsa yat sen"
"Tamamm"
Dedim ve sıraya yattım
..
.
Birinin beni dürtmesiyle kafamı kaldırdım sanki yıllık uyumuştum gibi hissediyordum beni dürtene baktığımda bunun Hira salağı olduğunu anladım.
"hira rahat bırak la beni"
"meğğğğğliiiiisssss uyaaaannnnn gün doğdu." diye mal gibi bağırıyordu.
"hira burdan sana bi uçarım ozaman görürsün sen ama" deyip tehdit ettim
"3 derstir dersem katılmadın kalmadın hoca dedi ki eğer bir kez daha dersimde uyursa tutanak tutturcam attırcam dedi bende hocam yapmayım desemde nafileydi hoca dinlemedi beni" dedi en masum bakışları atarken içimden cidden atlıcam mı lan dedim malım harbi malım ben.
"kanka ciddi misin lan ağlarım bak " dedim masum tavırlar sergilerken
"yok lan üzülme hastaysa gitsin yatsın evinde okula niye gelmiş dedi" ve durmadan güldü salak
"lan beni bida kandırma seni gebertirim." dedim her böyle bir durum olduğunda bana beni kızdırmak için yalan söylerdi uyuz
"özür dilerim kankim hadi barışak tut elimi" dedi
"tamam tamam barıştık." dedim yoksa akşama kadar devam eder di. Olmayan şey değildi.
"hadi kantine inek" dedim. Açlıktan ölecektim.
"tamam hadi yürü gidek para var mı unuttum ben almayı"
"var kanka gel" dedim. Ve kantinin yolunu tuttuk.
Kantinde sıra beklerken hiraya baktım bir tarafa bakıyordu. Gözümle nereye baktığını kestirip o tarafa baktım ve dann her zaman ki gibi çapkın hiramız erkek peşinde. Ama derin derin bakıyordu.
Yanına gidip kolunu dürttüm tepki vermedi. Bir daha dürttüm kafasını bana döndürdü ama geriye çevirdi. Önüne geçip
"lan baksana" dedim ve kolunu tuttum.
"kanka bu çocuğun tipine iyi bak." dedi.
Kafamı çevirip baktım iyice bu Aman Allah'ım nasıl olur ölmemiş miydi. Kim derseniz hiranın eski sevgilisi Aras dı Aras hirayı Aldatmıştı sonra pişman olduğu için intihar etmişti. Hiram çok ağlamıştı ama unutmuştu. Tekrar karşına çıkması çok kötü oldu.
"gel gidelim" dedim kolundan tuttum yukarı çıkardım. Çok yıpranmıştı üzülmüştü. Hissedebiliyorum.
Destek vermek amaçlı sarıldım oda bana sarıldı. Sıvazladım sırtını. Bir müddet öyle kaldık ve zil çalınca sınıfa götürdüm oturduk ve hocanın gelmesini bekledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzeli
Teen FictionHer şey markete gitmek zorunda olduğun da başlamıştı kız ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu taki eski bir arabanın arkasında duran koyu gözlü çocuğu görene kadar...