Selağğmmm ben geldim iyi okumalarSabah uyandığımda başımda bir yiğit beklemiyordum. Harbiden lan ne arıyordu bu başımda
" lan senin başımda ne işin var."
"seni uyandırmaya geldim öyle bir horluyosun ki yani " dedi imayla ne yani horluyom mu ben . Teğit etmek için suratına baktım dudaklarını birbirine bastırmış gülmemek için çaba sarfediyodu. Elimi anlıma dayayıp düşünmeye başladım.
" Annem uyandı mı?"
" evet hadi kalk kalmazsan neyse kalkmasan yaparım onu hadi çabuk giyin gel ufaklık okula gideceksin."
" tamam anne " dedim sırıtarak
"anne mi ? Yanlız anne deme lazım olur . " dedi ve sırıttı. Ne Güzel gülüyordu zalımın oğlu ah ah ne diyorum ben ya .
" hee anne hadi git işim var bu arada banyoyu kullanabilir.
miyim?" dedim çünkü duş almam lazım dı." evet kullanabilirsin ufaklık ." dedi ve sırıtarak çıktı . Neden gülüyor ki zaten neyse.
Lavaboya gidip işlerimi hallettim. Elimi yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. Ve banyoya girdim . Kısa bir duşun ardından kurulanıp iç çamaşırlarımı giydim. Üstüme evden getirdiğim bornozu geçirip odaya geldim. Gelmemle çığlık atmam bir oldu . Çünkü yiğit burdaydı.
"napıyosun sen hemen çık odadan " dedim suratım kesin kıpkırmızıydı .
" yoo böyle iyiydi " dedi . Çapkın çapkın sırıtarak.
" lan git yaa hadi gitmessem anneme bağırırım. Sen bilirsin " deyip göz kırptım . Suratı endişeli bir hal aldıktan sonra kapıya kadar ittirip açık olan kapıdan dışarı postaladım.
" hadi eyvallah." deyip kapıyı kapattım ve kitledim. Bornozu çıkarıp valizimden koyu kırmızı olan şortu aldım. Ve bacaklarımdan geçirdim. Üstüne de siyah askılımı alıp giyindim uzun siyah çoraplarımı da ayağıma giydikten sonra hava soğuk olur düşüncesiyle ince hırkamı da alıp çantamı hazırlayıp ayakkılarımı giydim odadan çıktım. Aşağı indim. Ve annem mutfaktaydı yanına gidip yanağını öptüm.
" günaydın annecim nasılsın " dedim.oğlum
" günaydın bitanem ." dedi ve devam etti " iyi olmaya çalışıyorum." dedi.
" yiğit çıktı mı anne?"
"buradayım beni mi özledin." dedi . Yiğit mutfağa dalıp sonra yeni bişey olmuş gibi annemi gördü . Ve suratı kasıldı . Neden böyle yapıyor anlamıyorum.
"şey yani boşver neyse kahvaltı yapalım seni okula bırakacağım."
Dedi yiğit bende belli belirsiz kafamı salladım. Kahvaltımızı yaparken yiğit alttan ayağıma vurdu bende yüzüne kısık gözlerle baktım işaret verdi kalk der gibi bakmıştı. Kalktım odama gittim sesler geliyordu arkamdan döndüm arkamı döner dönmez yiğitle çarpışmam bir oldu tam da karnına yapışmıştım yani." şeyyyyy özür dilerim görmedim" nası bi karnı varsa taşdan duvar kafam acıdı mk gittim salak gibi özür diledim bir de.
"sorun yok ben senle bişe konuşcam" dedi bende suratına baktım acaba ne konuşacaktı?
"efendim söyle" dedim.
"Ya Melis biliyorsun ki sana karşı ilgim var 4 sene dile kolay sen beni isteyene kadar evden gitcem seni de zor durumda bırakmak istemiyorum benim yüzümden üzülmeni de istemiyorum siz takılın bu evde ben başımın çaresine bakcam. Şimdi seni okula bırakcam. Ondan sonra beni araman yeterli olcak bişey olduğunda tamam mı? " dedi
Ne dicemi şaşırmıştım sonuçta burası onun eviydi.
" yaptığın herşey için çok teşşekür ederim bize evini açtın ve beni de sevdiğini söylüyorsun. Açıkçası ben seni evinden etmek istemiyorum. Kalacak yer bulcağıma eminim. Ben gitcem. "
" ya Melis hayır bu evde kalacaksın bu kadar nokta."
"istemiyorum yiğit anlasana" der demez beni duvarla arasına aldı.
"ben ztn geberiyorum Melis her gece her gündüz aklımdan çıkmıyorsun."
"özür dilerim" dedim ama derken gözlerim dolmuştu. Ellerini yanağıma koydu derin nefes alıp konuştu
"seni seviyorum be çok seviyorum melis." dedi.
Sustum konuşmadım neden seviyorsun demedim çünkü aklım gitmek istese de kalbim izin vermiyordu.
Yanından ayrılıp odaya girdim.
Biraz düşündüm. Ben nasıl bir şeye bulaşmıştım? Yiğit'i sevmeye mi başlıyordum. Aklımda deli sorular istemsiz gözümden akan yaşı durdurmadım. Akmasına izin verdim.
🤙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzeli
Teen FictionHer şey markete gitmek zorunda olduğun da başlamıştı kız ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu taki eski bir arabanın arkasında duran koyu gözlü çocuğu görene kadar...