12. Bölüm

56 5 1
                                    


Merhaba arkadaşlar oy ve yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum😚

Yiğitten;

  Böyle olması daha iyi olacaktı evet melis i her dakika arasam da ona ciddi bir açıklama yapamıcaktım. Ne anlatıcaktım  ki

Arya annesiyle kendisinin benim evinde kaldığını millete anlatmakla beni tehdit etmişti üstüne bununla yetinmeyip eğer onunla sevgili olmasam beni polise vereceğini söylemişti.

Mafya olsam da sevdiğim kızın bu şekilde düşmesine izin veremezdim

Onu deliler gibi özlüyordum elimden birşey gelmiyordu.

Bırak varsın beni kötü bilsin yeterki o üzülmesin istiyordum o yüzden Aryanin bana yaptığı şantajı bir süre sineye çekecektim.

Elimdeki silahın pimini çekip kafama tuttum.

Benim gibi korkak bir mafya çocuğu kıçı kırık bir kızdan şantaja uğrayıp üstüne bunu kabul ediyordu. Ne aptaldım. Arya bana olan aşkından benim sevdiğim kızı yakacaktı.

Onun burak şerefsizin melisime yaptıklarıyla bana cehennemi yaşatacaktı.  Elimde olsa o kızı öldürürdüm. 

Dayanmalıyım çünkü melisime yapılanları kimse öğrenmeden bu işi kökten çözücektim.

Sinirlenip Silahi bir köşeye firlattim Ayağa kalktım odada deli gibi dönerken  ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.

Aklıma gelen ufakta olsa bir planla adımlarımı kapıya doğrulttum.

Odadan çıkıp melisin GPS sinden Onu bulacaktım.  Bilgisayardan bütün telefon kayıtlarına çoktan ulaşmıştım bile ve tabiki adresine de.

Hemen evden çıkıp koşar adımlarla arabama bindim. Konumda 1 saatlik süre gösteriyordu ben bu bir saati 20 dakika da gelmiştim trafik yoktu Şükürler olsun ki hemen varmıştım.

Arabadan dışarı çıktığımda.  Konum bana eski bir binayı gösteriyordu ne işi vardı bu kızın burda anlamamıştım.

Adımlarımı hızlandırıp binaya giriş yaptım kapısı bile boktandı .

Hemen melisin kaldığı evin kapısına ilerledim.

Kapıyı çaldım.

Melis kapıyı açmıştı annesi açsa yüzüne bakamazdım utancımdan

Duru ve temiz gözleriyle bana bakıyordu.

"Melis" diyebildim sadece

" Ne işin var senin burda yiğit hemen gidiyorsun burdan " dedi sesini yükselterek konuşmuştu.

"Melis beni bi dinlersen açıklamam gereken birşey var yeterki beni dinle olur mu. " yüzüme baktı. 

" Senin neyini dinlicem ben yiğit yeterince göreceğimi gördüm. " dedi ve kapıyı kapatmaya çalıştı.  Engel olup elimi kapının arasına koydum.  Elim sıkışmıştı. Ağrıdan kıvransam da belli etmedim.
 
Oda durumu farketmiş olacakki kapıyı geri açmak zorunda kaldı.

"Ben çok özür dilerim görmedim elini iyi misin " dedi endişeli ses tonuyla

"İyiyim melisim elimi boşver beni dinle lütfen olur mu bana bir şans ver sana anlatmam için" dedim yüzüne bakarken güzel gözlerini bana doğrulttu.

İçeri girip üstüne bir hırka alıp yanıma tekrar geldi.

"Peki konuşalım " diyerek kestirip attı.

Aşağı indiğimizde ikimizde susuyorduk.

"Melisim öncelikle beni dinle ne gördün bilmiyorum ama inan bana bu gerçek değil." Dedim

Mafyanın GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin