Melis 'ten
"Yiğit bırak ben kendim gidebilirim elimi tutmana gerek yok yaa" diye zorladım. Elimi çok sıkıyordu niye bunu yapıyor anlamıyorum.
"hadi çok konuşma gidiyoruz" dedi zaten ben gitmiyoruz demedim ya sabır.
"ya tamam gelcem zaten nolur elimi acıtıyorsun bırak" dedim elini gevşetti gözlerime baktı bakınca bi tuhaf oldum derin bakıyordu.
"özür dilerim melis canın yandı mı çok" deyip tekrar elimi tuttu ve öptü. Hayır ne değişik bi çocuk bu sinir oldum.
"yapma gidelim nereye gidiyorsak Yiğit" dedim oda gözüyle işaret verdi arabasına doğru yol aldık birlikte arabanın yanına gelince ön kapıyı açıp arabaya bindi bende çaresiz sağa sola baktım.
"ne bakıyon kızım binsene" ne yani kapımı açsa yarabbim ya ne öküz bu
"tamam ne kızıyon geldik işte" dedim bu aralar Arya mevsuzu yüzünden çok sinirliydim.
Arabaya bindim çok sessizdi.
"şarkı açabilir miyim." dedim.
"tamam aç" elimi radyoya doğru salladım ve çevirdim. Sırasıyla değiştirdim hiç beğendim bunları da en son bu şarkı da 6 mayıs dı. Elimi indirip şarkıya daldım.(burda şarkıyı açabilirsiniz.
Gözden ırаk oluncа gönülden de ırаk olur sаnıyorsun yа, aslındа öyle de oluyor
O çok eski bi sevdаydı bitti diyorsun, vаrlа yok аrаsı hаtırlаmıyorum bile diyorsun
Unuttum sаnıyorsun amа biri yаnındаn geçerken onun gibi yürüyor, onun gibi bаkıyor
Onun gibi gülüyor bütün unuttuklаrın boşа gidiyor, bütün unuttuklаrın boşа gidiyor.Çok güzel di başı aklıma eski zamanlarım gelmişti gözümden bir damla yaş düştü.
"neden ağlıyorsun Melisim ne oldu" dedi gözlerime bakarak tek eliyle direksiyonu tuttu diğer eliyle de gözümdeki yaşı sildi.
"hiç bişey olmadı ben sadece eskiye daldım canım acıdı." dedim kısa ve net şekilde babam onu çok özlemiştim kanı yerde kalmıştı üvey babam onu diri diri toprağın altında gömerken ben zerre kadar bişey yapamadım nasıl yapayım ki 10 yaşındayken ne yapabilirdim. Çok özledim babam..
O sıra kısa bi uykuya daldım.
.
.
.
"güzelim geldik hadi uyan" gözlerimi hafif aralayıp etrafıma baktım eve gelmiştik.ve ben havadaydım.
"hayırdır noluyo ben nie kucağındaydım" kaşlarımı çatarak
"uyandırmaya kıyamadım o yüzden kucağıma aldım" diye açıklama yaptı.
"ay sen beni mi düşünüyorsun kıyamam indir beni hade" yükseldim baya ellerini gevşetti. Ve aşşağı attı resmen öküz diyom da işte.
"öküz biraz yavaş ol"
"eyvallah hadi eve" ya bu da bana emir vermeye iyi alıştı.
"tamam beğ" kapıyı açıp içeri girdim.
"anne ben geldim." diye mutfağa girdim.
"Hoşgeldin kızım bak size yemek yaptım bu son gün oruçlar başlıyor güzelce ye bakalım"
"anniş 30 gün oruç mu tutcaz şimdük" diye eccik üzüldüm.
"evet kızım hadi otur ellerini yıka gel de" deyince lavaboya uçtum ellerimi yıkadım.
"ellerine sağlık annecim çok güzel olmuş." dedim
"ellerinize sağlık" dedi yiğitte sonra sofrayı toplamaya başladım annem ;
"kızım sen odana geç ben yaparım"
"olur mu annem ben yaparım sen otur" dedim ve annemi sandalyeye oturttum.
İşlerimi yaptıktan sonra yiğitle koca iki poşet abur cuburları dolaba yerleştirdik. Dolaba çikolataları koyarken arkamda birini hissetim ve önüme döndüm.
"Yiğit napıyorsun annem görecek şimdi" dedim ve yutkundum.
"yok uyuyo görmez" deyip yaklaştırdı yüzünü iyice
"Yiğit gider misin" dedim çünkü kalbim uçuşlardaydı çok yakındı ne yapacağımı şaşırdım.
"cık gidemem" dedi ve dudağım ve yanağımın arasına dudaklarını koydu. Çok güzel bi histi gözlerine baktım güzel bakıyordu kalbim yerinde duramıyordu hızlı hızlı
"öhm öhm ne oluyor burda napıyorsunuz." annee hayır anne şuan en güzel anın içine ettin tşk demek istesem de demedim.
"anne şey yanlışlıkla oldu" dedim kızararak
"şey özür dilerim ben kaçtım" diyip koşarak mutfaktan çıktı beni tek bırakmıştı. Masum masum bakarken.
"annem bende gidebilir miyim odama" dedim çok utanmıştım.
"koş konuşcaz senle" dediği an at gibi odama koştum. Kapıyı açtım içeri girdim ve sırtımı kapıya yasladım. Yiğit ve o hali aklımdan çıkmıyordu. Gözlerim dalıp giderken kendime geldim. Ayağı kalkıp kısa bi duşa girdim ve çıktım.
Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım ve az telefona baktım. Ve gözlerim ağırlaştı kapattım sonrasını hatırlamıyorum...
İyi okumalar Allah oruçlarınızı kabul etsin vote ve yorum atarsanız sevinirim. ❤️
Hangi çift daha yakışıyor
Yiğit ve Melis >
Hira ve can >
Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzeli
Teen FictionHer şey markete gitmek zorunda olduğun da başlamıştı kız ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu taki eski bir arabanın arkasında duran koyu gözlü çocuğu görene kadar...