8.

1.8K 186 470
                                    

-ბატონო ტონი, არ ფიქრობთ, რომ ასეთი ცეცხლოვანი ბიჭისთვის, როგორიც ჯიმინია, შეღავათები უნდა მიიღოთ?- საღამოს მკრთალი სიბნელიდან სემის გველური სახე გამოიკვეთა. სავარძელში მოშვებით იყო მოკალათებული და ფეხი-ფეხზე კომფორტულად გადაედო. ამ კაცმა ნათლად იცოდა, რასაც აკეთებდა.-მისმა პირველმა ვიდეომ საკმაოდ დიდი მაყურებელი შეიძინა, წარმოიდგინეთ, რას იზამს ის ჩემთან ერთად, ალბათ, ფურორს მოვახდენთ.-მთელი ეს დრო კომპანიის უფროსი ხის მაგიდაზე ხელებშემოყწობილი იჯდა და ბოლომდე ცდილობდა სემის გაპროტესტებას, მაგრამ კაცი სიტყვის თქმას არ აცლიდა. ბოლოს ტონი იმაზეც კი დააფიქრა, რომ მისი თქმით , შეეცვალა გადაწყვეტილება და კონტრაქტი აღედგინა.

-თუ ჯიმინისთვის მივიღებთ შეღავათს,მაშინ ჯონგუკმა რაღა დააშავა, ეს ხომ უსამართლობა გამოვა ჩვენი მხრიდან. ან ორივე უნდა გავუშვათ, ან ორივე დავაბრუნოთ, ასე არ ფიქრობ, სემ?-კომპანიის უფროსმა ჭკვიანური აზრი დაასაბუთა. სემს ჯონგუკის სახელის ხსენებაზე სახე დაემანჭა და შუბლზე ძარღვები დაეჭიმა. სძულდა ჯონი, საერთოდ მისი ყველაფრის შურდა: გარეგნობის, კარიერის, მომხიბვლელობის, რაც თავად გააჩნდა, მაგრამ ძალიან მცირე დოზებით და ისიც შეუმჩნევლად. ჯიმინის კომპანიაში პირველი მოსვლის დღიდან, სემმა მას თვალი დაადგა. ყველაფერი გათვლილი ჰქონდა, მშვენიერი პარტნიორი მისი წარმატების საწინდარი იქნებოდა, მაგრამ ამაში ისევ ჯონგუკმა დაუწყო შეცილება და სემი ამან კიდევ უფრო გააგიჟა. ჯიმინის და ჯონგუკის ურთიერთობის შესახებ ყველაფერი კარგად იცოდა, ახლა მხოლოდ შურისძიება სწყურდა, რომელსაც თავისივე გველური გზებით განახორციელებდა, მთავარი იყო დირექტორი დაეთანხმებინა და თუნდაც ჯონგუკიც დაებრუნებინათ სამსახურში, ოღონდ ჯიმინი ახლოს ყოფილიყო.

-აბა, რას ფიქრობთ, უფროსო?

-არ ვიცი, არ მგონია,-სემი ტონისკენ დაიძრა და წამებში მისი გორგოლაჭებიანი სკამი თავისკენ შემოატრიალა. უფროსი თანამშრომლის მოულოდნელ საქციელზე ოდნავ შეცბა. თუმცა ამას სემზე არანაირი გავლენა არ მოუხდენია, ის დაიხარა ტონის შარვლისკენ და მისი გახსნა დაიწყო. ორივემ კარგად იცოდა, რა მოხდებოდა ამის შემდეგ, უბრალოდ ტონისთვის გააზრება კიდევ უფრო რთული იყო, ვიდრე სემისთვის, რომელსაც ყველაფერი წინასწარ ჰქონდა დაგეგმილი.-რა ჯანდაბას აკეთებ?-მოულოდნელად იკითხა ტონმა და ბიჭის გაწევა სცადა, მაგრამ სემს უკვე ხელში მისი ორგანო მოექცია და მას თითებით ეხახუნებოდა. 

𝐏𝐎𝐑𝐍 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐒ⓋWhere stories live. Discover now