Jiwoo szemszöge:
Épp beszélgettem Yoongival mikor hirtelen kopogtatást hallottam a szobám ajtajának másik felén.
- Yoongs! Némítsd le magad egy picit, és ne hallgatózz! - Mondom neki és ő azonnal el is halkult.
- Gyere be! - Mondom hangosabban az ajtó túloldalán lévő személynek.
- Szia Jiwoo! Én vagyok az, Hobi. - Mondja félénken. - Tudod van az a srác akiről folyton beszéltél... Yoongi.
-Igen, mi van vele? - Kérdezem kicsit ijedt hangon.
- Lehetséges... Hogy...
- Csak nem tetszik valakinek Yoongi? - Kérdezem tőle kicsit perverz mosollyal az arcomon amitől egyből olyan arca lesz mint egy paradicsomnak. - ... Figyelj, Yoongi szívéhez az út nehéz lesz de, ha nem adod fel akkor egyszer biztos meg kedvel. - Mondom neki bíztatva mégis tudván, hogy Yoongi az egészet hallhatta.
- Ma össze futottunk, elég furcsa első találkozás volt. - Mondja.
- Akkor márcsak a szívébe kell férkőznöd. - mondom neki nevetve mire ő is mosolygós arcal válaszol vissza.
- Köszönöm Jiwoo! Köszönöm, hogy támogatsz! - Mondja és egy ölelés után magamra is hagy a szobámban. Pár másodperc után rájövök, hogy még mindig hívásban vagyok a fiúval akiről eddig szó volt és lehetséges, hogy az egészet hallotta. Őszintén... nem tudom mit reagálhatott erre az egészre.
- Yoongii! Itt vagy még? Letetted már? - kérdezem ijedt hangon mert nem akarom hogy direkt elkerülje az öcsémet, de választ nem kaptam, így inkább elköszöntem és letettem.
- Remélem nem hallotta azt amiről beszéltünk az öcskössel. Imátkozom, hogy inkább elaludt vagy nem tudom... - Mondom magamba és le is teszem a kezemből a telefont. Elmegyek fürdeni, utánna aludni.
- Túl sok volt nekem a mai... - Mondom el utolsó szavaimat mielött az álom teljesen be nem fedi szemeimet.
Hát ez a rész is kész van.
Remélem annyira nem lett szörnyű...
Mit gondoltok, Yoongi hallotta a beszélgetést, és ha igen mit fog csinálni ezek után?👀💜
YOU ARE READING
"Az iskola sztárja" | Sope ff. |
Fanfiction𝘽𝙀𝙁𝙀𝙅𝙀𝙕𝙀𝙏𝙏 ✅ J-Hope rávette magát hogy írjon egy blogot a gimnazista éveiről. Legalábbis ez volt a terve amíg nem találkozott egy olyan személyel aki hihetetlen módon megdobogtatta a szívét... 18 éven aluliak számára nem ajánlott!!!🏳🌈 ...