6. A cetli

253 26 1
                                    

A tegnap esti beszélgetés rá döbbentett valamire...

- Lehetséges hogy a nővéremnek igaza van, be kell nyernem magam Yoongi szívébe vagy magvárom, hogy magától lépjen. -  és kezdem el sorolni magamban az érveket, aztán el is indulok a suliba de elötte...

“ Azt hiszem már megtaláltam az igazit... Már csak neki kell megtalálnia engem. „

*posztolás*

- Igen most jutott eszembe hogy rég nem posztoltam és gondoltam valakit lehet érdekelhet a "történetem"... Majd meglátjuk. - Gondolkozok magamba míg be nem érek az iskolába.
Amint belépek a suli kapuján, szembe találom magam a személlyel aki tegnap kis híján megfolytott miközben próbálta megtudni a nevemet.

- Ohh, szia törpe! - Köszön felém a fekete ruhás mikor észre vesz.

- Jung Hoseok! Nyugodtan és higgadtan válaszolj! - Mondom magamnak.

- Sz-szia, Yoongi! - Köszönök vissza neki, miközben próbálok nem egy érett paradicsommá változni.

- El ne pirulj itt nekem - Mondja nevetve mire én csak annyit feleltem idegességemben, hogy...

- É-én dehogyis... - Erre csak rám mosolygott majd belenyomott a kezembe egy cetlit és azt mondta,

- Csak csináld azt ami a papíron van, nem bánod meg! Nah most mennem kell, vigyázz magadra! - Köszönt el egy váll veregetéssel.

- Nem merem, nem merem megnézni... De lehet valami fontos van benne... Csak nyisd már ki!! - Bíztatom magam, ééés...

*A cetlin lévő írás*

“ Gyere a suli mögötti részre órák után.

Yoongi„

- Tessék? Erre most mit kéne reagálnom?! - Kérdeztem magamtól "sokkos" állapotban. Csak remélni tudom hogy Jiwoo nem mondott semmit Yoonginak arról hogy tetszik nekem az a titokzatos srác...

*Órák után*

- Itt az idő... Össze pakolok és megyek is a suli mögé.
- Jaj de félek... - Mondom suttogva de a kiváncsi Jimin persze meghallotta és egyből kérdezősködni is kezdett. Egy idő után meguntam a sok kérdést így gyorsan elhadartam a kiváncsi fiúnak az egészet és mielött mégegszólalhatott volna, elköszöntem tőle és siettem is a megbeszélt helyre...

Sziasztook! Remélem tetszik ez a rész. Én végre úgy érzem hogy kezd a sztori kicsit kibontakozni.😄✨
Nem tudom ki mennyire tudja követni az eseményeket bár remélem, hogy azért valamennyire érthető.
😅💜

"Az iskola sztárja" | Sope ff. | Where stories live. Discover now