4. Véletlen volt

298 27 2
                                    

Jimin szemszöge:

- Ma minden olyan más. Végre megismertem egy fiút aki nem olyan bunkó mint a mostani velem egy idősök, és tök jól el lehet vele beszélgetni meg minden. Ma újra látom őt hisz mint kiderült osztálytársak leszünk aminek őszintén örülök. - Mondom magamban miközben magamat nézem a tükörbe, mivel már fél órája keresem a megfelelő ruhát de még mindig nem találtam meg.

*az iskolában*

Ott van J-Hope! Jimin szaladj oda és köszönj már neki. - Próbálok reálisan gondolkozni, mikorra már észre veszem hogy J-hope közeledik felém.
Aztán egy fekete ruhás srác veszi el a figyelmemet aki kicsit szétszortnak látszik. Egyre jobban közeledik a látszólag nagyon vidám Hobi felé viszont szerintem nem veszi észre a szétszort fiút. Egy másodpercre fordulok el és csak annyit látok, hogy J-Hope neki megy vállal a titokzatos fiúnak aki erre megfordul és Hobit egyből a falnak nyomja, erre én nagyon megijedtem így inkább a legjobb barátommal elmentem órára.

J-Hope szemszöge:

- K-kérlek engedj el! - suttogom a látszólag ideges fiúnak.

- Hogy hívnak? - Kérdezi az idegen de én csak tovább bámulom íriszeit.
Mire ő egyre jobban szorítja meg a torkom ezzel kényszerítve hogy adjak választ a kérdésére.

- J-Hope vagyok! - Mosolyogva hogy összezavarjam, ami sikerült is mivel mikor észre vette hogy mosolygok egyből elengedett.

- Szóval te vagy Jiwoo édes kicsit tesója?! - mondta gúnyosan.

- A tesómat ebbe ne keverd bele! Véletlen mentem neked. Nem figyeltem eléggé.

- Szóval véletlen volt, mi?! Rendben! Felejtsük el. Bocs, hogy olyan agresszív voltam. - mondja és hirtelen nagyon megváltozik a hangja, olyan békés, kedves természetű lesz.
- Amúgy Yoongi vagyok! - Mondja mire hirtelen elsápadok.

- Yoongi? Ő az akiről a nővérem beszélt folyton. Azt mondta hogy Yoongi az "iskola sztárja" mivel benne van a kosárlabda csapatban.

- A kosárlabda csapat egyik tagja vagy, ha jól tudom.

- Jól tudod. Ha van kedved eljöhetnél egy edzést megnézni... Viszont nekem most mennem kell órára, szerintem te is tedd azt. A tanárnak pedig mond meg hogy milyadtam késtél. - mondja egy kis mosolyt villogtatva az arcán a fekete ruhás mire én csak bólintok egyet és el is indulok az órámra.

- Aztaa! Nem hittem volna hogy a kosárlabda csapatba ilyen helyes srác is van. NAH VÁRJ-
Most tényleg azt mondtam Yoongira hogy helyes? Hopie! Mi van veled?
Alig ismered... - mondogatom magamban az érveket hogy miért nem jó hogy helyesnek tartom de, ez nem változtat a véleményemen.

Egész nap a szétszort fiún járt az eszem és amiket mondott. Szóval ismeri a nővéremet, azaz lehet elkéne kezdenem kérdezősködni Yoongi felől...

Most olvastam el az eddigi részeket egybe (hülye szokás) és őszintén megmondva ez lett eddig a legjobb rész. Ti mit gondoltok? Szerintetek Hope mit fog tenni ezek után?
💀😂💜

"Az iskola sztárja" | Sope ff. | Where stories live. Discover now